لو رفتن تصاویر اشکودا ساپرب فیس لیفت


لو رفتن تصاویر اشکودا ساپرب فیس لیفت

این تصاویر به اشکودا ساپرب فیس لیفت تعلق دارند و بله ظاهر آن تقریباً مشابه مدل قبل از فیس لیفت می‌باشد. تصاویری که مشاهده می‌کنید در تعدادی از وب‌سایت‌های چینی منتشر شده و نشان‌دهنده‌ی طراحی ظاهری خودروی پرچم‌دار اشکودا می‌باشند. اما ساپرب فیس لیفت جزئیات کوچکی دارد که باعث تمایز آن در مقایسه با مدل... The post لو رفتن تصاویر اشکودا ساپرب فیس...

این تصاویر به اشکودا ساپرب فیس لیفت تعلق دارند و بله ظاهر آن تقریباً مشابه مدل قبل از فیس لیفت می‌باشد.

لو رفتن تصاویر اشکودا ساپرب فیس لیفت
تصاویری که مشاهده می‌کنید در تعدادی از وب‌سایت‌های چینی منتشر شده و نشان‌دهنده‌ی طراحی ظاهری خودروی پرچم‌دار اشکودا می‌باشند.

لو رفتن تصاویر اشکودا ساپرب فیس لیفت
اما ساپرب فیس لیفت جزئیات کوچکی دارد که باعث تمایز آن در مقایسه با مدل قبلی می‌شود. البته برای تشخیص این تغییرات باید چشم‌های تیزبینی داشته باشد. چراغ‌های جلو ظاهر تیز و آشنای خود را حفظ کرده‌اند اما به نظر می‌رسد کمی نازک‌تر شده‌اند. جلوپنجره هم ظاهراً تغییری نداشته اما بخش پایینی سپر دارای شکل جدیدی بوده و مه شکن‌های متفاوتی را در خود جای داده است.

لو رفتن تصاویر اشکودا ساپرب فیس لیفت
اما تغییرات صورت گرفته در بخش عقب مشهودتر هستند. اشکودا چراغ‌های عقب جدیدی را بکار برده که با یک نوار کرومی افقی به همدیگر اتصال پیدا کرده‌اند. سپر عقب نیز کمی متفاوت است.

اما مهم‌تر از ظاهر جدید اشکودا ساپرب فیس لیفت، زیرساخت خودرو است. بنا به گزارش‌های پیشین، این خودرو همانند فولکس‌واگن پاسات با قوای محرکه‌ی پلاگین هیبریدی عرضه خواهد شد. این مدل ظاهراً دارای پیشرانه 4 سیلندر 1.4 لیتری توربو و واحدی الکتریکی با قدرت کل 215 اسبی و محدود حرکتی 50 کیلومتری در حالت الکتریکی خواهد بود.

لو رفتن تصاویر اشکودا ساپرب فیس لیفت
قوای محرکه‌ی دیگری هم ارائه خواهد شد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به پیشرانه‌ی جدید 1.5 لیتری TSI با تکنولوژی غیرفعال سازی سیلندر اشاره کرد.

اشکودا فعلاً نگفته چه زمانی این خودرو را معرفی خواهد کرد اما احتمالاً نمایشگاه ژنو انتخاب منطقی‌تری خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...