ستاره سریال The Walking Dead، چندلر ریگز سریال جدیدی در دست ساخت دارد


ستاره سریال The Walking Dead، چندلر ریگز سریال جدیدی در دست ساخت دارد

ستاره سریال The Walking Dead، چندلر ریگز ، برنامه تلویزیونی جدیدی مانند سریال A Million Little Things، در دست ساخت دارد. این سریال جدید از شبکه ABC به روی آنتن خواهد رفت.  چندلر ریگز نقش پی‌جی را بر‌عهده خواهد داشت که مردی جوان است و کاراکتر دیگری به نام رم (با بازی رومانی مالکو) نقش مقابل اوست. به گزارش تی‌وی لاین پی‌جی روز‌های سختی را گذرانده...

ستاره سریال The Walking Dead، چندلر ریگز ، برنامه تلویزیونی جدیدی مانند سریال A Million Little Things، در دست ساخت دارد. این سریال جدید از شبکه ABC به روی آنتن خواهد رفت.

چندلر ریگز نقش پی‌جی را بر‌عهده خواهد داشت که مردی جوان است و کاراکتر دیگری به نام رم (با بازی رومانی مالکو) نقش مقابل اوست. به گزارش تی‌وی لاین پی‌جی روز‌های سختی را گذرانده است و رویارویی این دو کاراکتر با یک‌دیگر، برای هر دو آن‌ها پر معنی است اما خودشان متوجه نیستند و باعث می‌شود او شبیه به کاراکتر مالکو باشد.

چندلر ریگز در حال حاضر برای حداقل دو قسمت از این سریال قرار‌داد بسته است اما هنوز حرفی از این‌که این سریال ادامه خواهد یافت یا نه حرفی زده نشده است. او اوایل این هفته در توییتر خود نوشت:

“چهار روز پیش تقریبا یک سال می‌شد که بی‌کار بودم. اما در حال حاضر، در اولین روز کاری‌ام برای سریالی فوق‌العاده، مشغول به کار هستم. زندگی واقعا به سرعت تغییر می‌کند.”

بهترین کار چندلر ریگز، بازی در شبکه AMC و سریال The Walking Dead است. او برای ۸ فصل در نقش کارل گریمز، پسر ریک گریمز، بازی کرد و در حرکتی غیرمنتظرانه کشته شد که کاملا از کتاب کمیک منبع فاصله داشت. ریگز در مصاحبه با Comicbook.com گفت:

“به طور کل قسمت خوبی نبود. هنوز بقیه بازیگران را در گردهمایی‌ها و غیره می‌بینم. بیرون آمدن از آن سریال ناراحت کننده است، اما حقیقتا بازی در نقش‌های دیگر، و انجام کارهایی که قبلا نمی‌توانستم انجام دهم و محدود نبودن به یک نقش، بسیار عالی است. بودن در نقش کارل خیلی خیلی خوب بود اما انجام کار‌های دیگر بهترین چیزی بود که در تمام این سال ها انجام دادم.”

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
ستاره سریال The Walking Dead، چندلر ریگز سریال جدیدی در دست ساخت دارد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیروزی الوحده با حضور نوراللهی