آزار روحی بیمار سالخورده توسط پرستار روانی! +فیلم


آزار روحی بیمار سالخورده توسط پرستار روانی! +فیلم

یک پرستار زن روانی ویدئویی از آزار و اذیت روحی یک بیمار سالخورده تهیه کرد.

آزار روحی بیمار سالخورده توسط پرستار روانی! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، اذیت و آزار یک بیمار سالخورده را توسط یک پرستار زن در آسایشگاه سالمندان (home care) در انگلیس به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط خود پرستار زن تهیه شده، مشاهده می‌شود که این زن با کلمات اقدام به اذیت و آزار روحی و روانی مرد سالخورده مبتلا به زوال عقل (dementia) می‌کند.

در حالی که پیرمرد در مقابل این پرستار نشسته است این زن ابتدا تهدید می‌کند که عصایش را از او خواهد گرفت و به او لباس چین دار خواهند پوشاند. این زن سپس مرد سالخورده را به تمایلات همجنسگرایانه متهم می‌کند و در حالی که پیرمرد بیچاره از خود دفاع می‌کند از او می خواهد تا او را تنها بگذارد. این در حالی است که در طول این فیلم چهره این پرستار قابل مشاهده نیست.

در ادامه ویدئو پرستار پیرمرد را به خواندن آواز وادار می‌کند و در حالی که پیرمرد از انجام خواسته پرستار خودداری می‌کند، این زن از او می‌خواهد شعر «من از مردم متنفرم/ مردم موجودات نفرت انگیزی هستند» را بخواند. این پرستار سپس به صورت غیر مستقیم پیرمرد را به تجاوز به زنی متهم می‌کند که اتاقش را تمیز کرده است.

گفته می‌شود این فیلم در می‌سال ۲۰۱۸ و در شهرستان لینکلن شر انگلیس تهیه شده باشد. پس از انتشار این فیلم شورای شهرستان لینکلن شر انگلیس اعلام کرد اقدامات لازم در مورد آن را انجام خواهد داد. همچنین پلیس محلی انگلیس در لینکلن شر تحقیقات خود را در این مورد آغاز کرده و گفته می‌شود زن پرستار که یک پرستار مراقب است هفته پیش تحت بازجویی داوطلبانه پلیس قرار گرفته است.

یک سخنگوی پلیس محلی انگلیس در این باره گفت: «یک زن اویال هفته گذشته تحت بازجویی داوطلبانه پلی سقرار رگفت و تحقیقات در مورد این حادثه ادامه دارد.»

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که اذیت و آزار یک بیمار سالخورده توسط پرستار مراقب خبرساز می‌شود. سال گذشته نیز رفتار غیر انسانی و جنون آمیز یک پرستار مرد با یک بیمار سالخورده مبتلا به آلزایمر در منطقه "سیفورس" سیدنی استرالیا خبرساز شده بود. دختر این بیمار، پس از آنکه به آثار کبودی‌های روی بدن پدرش مشکوک شد تصمیم به نصب یک دوربین مدار بسته در اتاق او گرفت و در ویدئوی تهیه شده مشاهده گردید که این پرستار مرد با کفش به این مرد سالخورده و ناتوان ۸۲ ساله حمله ور می‌شود و در حالی که پیراهن او را گرفته به اطراف می‌کشد.

انتهای پیام/

رفتار غیر انسانی پرستار مراقب با مرد سالخورده!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازی Crash Bandicoot 4 و 10 نکته برای تازه واردها