تهدید سوریه برای حمله به فرودگاه تلاویو و پایان ماجراجویی اسرائیلی


تهدید سوریه برای حمله به فرودگاه تلاویو و پایان ماجراجویی اسرائیلی

پس از اعلام آمادگی سوریه برای حمله به فرودگاه بین المللی تل آویو، قاطعیت اسرائیل برای ادامه حملات به این کشور فوراً از بین رفت.

به گزارش جام نیوز به نقل از اسپوتنیک، نشریه لبنانی "المصدر نیوز"، با وجود گفته های مقامات اسرائیل در اینباره که سپر موشکی این کشور مطمئن ترین و کامل ترین سپر موشکی در جهان است، بطور همزمان شش سامانه ضد بالستیک در نزدیکی فرودگاه بین المللی تل آویو مستقرشده که نشان می دهد اسرائیل واقعاً از حملات موشکی سوریه می ترسد.

ارتش اسرائیل فعلاً هیچگونه تفسیری در این زمینه منتشر نکرده اما با در نظر به مسلح بودن ارتش سوریه به سامانه های موشکی تاکتیکی "توچکا" ، این کشور می تواند به حملات دقیق به فرودگاه بین المللی تل آویو بپردازد و به احتمال زیاد سامانه های ضد بالستیک اسرائیل نخواهند توانست موشک های سوری را رهگیری کنند.

اسرائیل می گوید هنگام آخرین حمله خود به سوریه، بیشتر سامانه های دفاع هوایی سوریه را منهدم کرده است، فیلمی از رسانه های اسرائیلی منتشر شده که یک پهپاد انتحاری اسرائیل به یک سامانه روسی برخورد می کند اما بررسی ها نشان می دهد برخلاف تبلیغات رسانه های این رژیم این سامانه هنگام حمله غیرفعال بوده است.

115

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟