سکته قلبی خواننده زن در کنسرت و مرگ خواننده روی صحنه + فیلم


فانیا خالیلوا Fania Khalilova خواننده زن روسیه ای در کنسرت خود و در حین اجرای آهنگ سکته قلبی کرده و جانش را از دست داد حوادث مربوط به ستارگان دنیا ایم روزها آمار بسیاری را به خود ارتباط داده و در بسیاری از رسانه ها هر روزه شاهد اتفاقاتی برای ستارگان در گوشه و کنار... نوشته سکته قلبی خواننده زن در کنسرت و مرگ خواننده روی صحنه + فیلم اولین بار در...

فانیا خالیلوا Fania Khalilova خواننده زن روسیه ای در کنسرت خود و در حین اجرای آهنگ سکته قلبی کرده و جانش را از دست داد

سکته قلبی خواننده زن در کنسرت و مرگ خواننده روی صحنه + فیلمسکته قلبی خواننده زن در کنسرت و مرگ خواننده روی صحنه + فیلم

فانیا خالیلوا

حوادث مربوط به ستارگان دنیا ایم روزها آمار بسیاری را به خود ارتباط داده و در بسیاری از رسانه ها هر روزه شاهد اتفاقاتی برای ستارگان در گوشه و کنار دنیا هستیم .

این بار خواننده زن روسیه ای در هنگام اجرای کنسرت بر روی صحنه سکته قلبی کرده و جان خود را از دست داد تا اخبار حوادث ستارگان هنوز شاهد اتفاقات ناگوار در دنیا باشد .

فانیا خالیلوا Fania Khalilova خواننده زن 53 ساله در حالی که بر روی صحنه میخواند به یک باره بر روی زمین افتاد که گزارش ها از سکته قلبی خواننده زن و مرگ وی حکایت میکند .

این خواننده ۵۳ ساله بلافاصله بعد از بیهوش شدن و افتادن روی سن به بیمارستان منتقل شد و در بخش اورژانس تحت نظر پزشکان قرار گرفت اما بررسی ها ثابت کرد که او در اثر حمله قلبی شدید دقایقی بعد از سکته جان خود را از دست داده است.

سکته قلبی خواننده زن در کنسرت و مرگ خواننده روی صحنه + فیلمسکته قلبی خواننده زن در کنسرت و مرگ خواننده روی صحنه + فیلم

مرگ خواننده زن در کنسرت

طبق گزارشات این خواننده زن شهرت خاصی در میان مردم روسیه داشته و حادثه مرگ او آنها را بسیار ناراحت کرده است به طوری که واکنش های بسیاری با مضمون غم و اندوه در شبکه های اجتماعی این کشور منتشر شده است.

فیلم مرگ فانیا خالیلوا توسط موبایل تعداد زیادی از حاضرین در کنسرت ضبط شده است که در زیر لحظه سکته قلبی وی را برای شما عزیزان منتشر کرده ایم .

کلیپ مرگ خواننده زن در کنسرت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟