به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ نشست هم‌اندیشی فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان محمودآباد با یحیی یوسف‌پور، فرماندار محمودآباد، با حضور احمد محمدی، معاون فرمانداری محمودآباد، رنجبر، بخشدار مرکزی، فرماندهی انتظامی، روسای ادارات ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمع کثیری از فعالان هنری و فرهنگی و اجتماعی به همت روابط عمومی فرمانداری در سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 فرمانداری محمودآباد برگزار شد.

یحیی یوسف‌پور طی سخنانی در این نشست مهمترین ظرفیت این شهرستان را فارغ از استعدادهای بالقوه گردشگری و کشاورزی، نیروی انسانی و جوانان توانمند این شهرستان برشمرد و گفت: در سایه همراهی و بهره‌مندی از پتانسیل این قشر پویا در سال جاری موفق به تدوین کتاب سند توسعه شهرستان و کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نامگذاری 9 شهریور به نام روز محمودآباد شدیم.

در این نشست که با حضور مدیران گروه‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی شهرستان برگزار شد فرماندار محمودآباد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت توجه به فعالیت‌های فضای مجازی گفت: شبکه‌های اجتماعی امروز نقش پررنگی در زندگی مردم داشته و به علت فراگیر و عمومی بودن جز جدایی‌ناپذیر زندگی بشر تبدیل شده و اگر فعالیت‌های آن مدیریت و جهت بخشی نشود و برنامه‌ای برای آن نداشته باشیم آسیب‌های اجتماعی اثرگذار در جامعه خواهد داشت.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های فعالان اجتماعی در شبکه‌های مجازی گفت: انتقاد سالم هوشیاری و بیداری را با خود به همراه دارد ولی انتقاد با تخریب فرق داشته و تخریب مسئولین در شبکه‌های مجازی موجب ایجاد شکاف و فاصله بین مردم و کارگزاران نظام می‌گردد که این خواسته دشمنان و معاندان نظام می‌باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با اشاره به اهمیت توجه به شور و نشاط اجتماعی در جامعه و بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان برای تزریق شور و نشاط در جامعه گفت: افزایش شور و نشاط در جامعه سلامت روانی و اجتماعی را در جامعه طنین‌انداز نموده و ضمن کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه را به سمت پیشرفت و ترقی خواهد برد.

در بخش دیگری از این مراسم هر یک از حاضرین به تشریح نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در حوزه شور و نشاط اجتماعی و فعالیت‌های شبکه‌های مجازی در شهرستان محمودآباد پرداختند.