فروش 700 طرح ایرانی - اسلامی لباس به تولیدکنندگان داخلی


فروش 700 طرح ایرانی - اسلامی لباس به تولیدکنندگان داخلی

طراح برتر و با سابقه کشور: تولید کنندگان داخلی 700 طرح از 30 طراح داخلی کشور را خریداری کردند تا در تهران و شهرستان‌ها به تولید انبوه برسانند

فروش 700 طرح ایرانی - اسلامی لباس به تولیدکنندگان داخلیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، غزال بهمنی طراح جوان و برتر کشور که هم‌اکنون از مدرسان کارگاه‌های آموزشی مد و فروش و تجربه بازارسازی و روند فروش در بازار‌های جهانی است، در نخستین همایش علمی مد، فروش و بازارسازی افزود: برای نخستین بار در ایران اتفاقی رقم خورد و همایشی برگزار شد که در این همایش بسیاری از تولید کنندگانی که متقاضی کار با طراحان بودند حضور داشتند و بزرگترین تولید کنندگان کشور توانستند با طراحان برتر کشور ارتباط برقرار کرده و آثار آن‌ها را برای تولید انبوه خریداری کنند.

وی گفت: نخستین همایش علمی مد، فروش و بازارسازی از سوی مؤسسه کلوتو و همکاری مؤسسه مد و هنر آرتا، ۵ بهمن با حضور طراحان تولیدکنندگان کشور در کتابخانه ملی برگزار شد.

غزال بهمنی افزود: طراحان زیادی متقاضی شرکت در همایش علمی مد، فروش و بازارسازی بودند که از بین ۲ هزار و۵۰۰ طراح تنها ۱۰۰ نفر از طراحان با آثار فاخر و کاربردی دعوت شدند. ۱۵۰ نفر در این همایش شرکت داشتند که ۵۰ نفر تولید کننده و ۱۰۰ طراح جوان و پیشسکوت بودند.

وی گفت: طراحانی که به تنهایی نمی‌توانند به بازار کسب و کار متصل شوند توسط موسسه کلوتو و موسسه مد و هنر آرتا در این همایش هدایت شدند، آثار طراحان توسط هیات طراحان این دو موسسه دیده و اصلاح شد و برای تولید انبوه به تولید کنندگان معرفی شد.

طراح برتر و با سابقه کشور با بیان اینکه تنها هدف موسسه کلوتو ایجاد ارتباط و اتصال بین طراحان، تولید کنندگان داخلی کشور به بازارمصرف است، افزود: یکی از تولیدکنندگان با ایجاد قرارداد بین سه طراح تولید انبوه به تعداد ۱۲ هزار طرح را در دست اقدام دارد.

بهمنی با بیان اینکه ۷۰۰ طرح از ۳۰ طراح در این همایش انتخاب شده و قرار است به تولید انبوه برسد، گفت: با تولید انبوه رساندن ۷۰۰ طرح خریداری شده توسط تولیدکنندگان داخلی کشور قرار است این طرح‌ها در شهر‌هایی مانند تهران، مشهد، رشت، اهواز، همدان، بروجرد در ویترین مغازه‌ها به فروش برسد.

مدیر مؤسسه کلوتو با تأکید بر لزوم کنار هم قرار گرفتن و همکاری طراحان و تولید کنندگان و حضور آنان در چنین همایش‌هایی افزود: همانطور که یک نشان (برند) در کنار طرح دیده می‌شود طراحان لباس نیز باید در کنار تولید کنندگان قرار بگیرند. طراحان باید برای فروش طرح هایشان با تولیدکنندگان تعامل داشته باشند، زیرا نیازی نیست طراح سرمایه داشته باشد و خودش به تنهایی طرح هایش را به فروش برساند و مدیریت یک نشان (برند) را انجام دهد.

وی گفت: تولیدکنندگان باید وارد عرصه شوند و با تولید انبوه و متعادل کردن قیمت‌ها بتوانند قشر متوسط جامعه را خوش پوش کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی