پیشرفت های علمی و نظامی کشور از دستاوردهای انقلاب اسلامی است


پیشرفت های علمی و نظامی کشور از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

گروه اجتماعی- یکی از اساتید حوزه و دانشگاه قم، رتبه اول شناور موشک انداز جهان، هفتمین کشور جهان در ناوشکن، پنجمین کشور جهان در سلاح نظامی و سایر پیشرفت های علمی کشور را از جمله دستاوردهای نظام مقدس انقلاب اسلامی دانست و گفت: دستاوردهای چهل ساله انقلاب پاتک ما امروز در مقابل توطئه‌های دشمنان است.

پیشرفت های علمی و نظامی کشور از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام حسین حیدریان، استاد حوزه و دانشگاه قم امروز، 9 بهمن ماه در همایش طلاب و روحانیون که با عنوان «نقش روحانیون در انقلاب اسلامی و وظایف آینده» در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، با اشاره به آیه 81 سوره اسرا که می فرماید«وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا؛ و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است»، اظهار کرد: براساس آیات قرآن جبهه حق اگر هم در اقلیت باشد، بازهم به امر خداوند متعال پیروز میدان خواهد بود.
وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس نمونه عینی این آیه قرآن است چراکه با دست خالی در مقابل تمام کشورهای استکبار جهانی ایستاد اما به امر خدا جبهه حق بر جبهه باطل به پیروزی رسید.
حجت‌الاسلام حیدریان اردکانی عنوان کرد: ایجاد یأس و ناامیدی بین مردم یکی از دسیسه‌های جبهه باطل برای رسیدن به اهداف شوم‌شان است که در این راستا ما نباید هیچگاه به جبهه باطل اعتماد و تکیه کنیم.
وی اعلام کرد: تمام افراد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان در مقابل نظام و انقلاب تکلیف دارند و باید در حد توان و قدرت خود از نظام مقدس انقلاب اسلامی دفاع کنند.
این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: سرعت پیشرفت علمی نظام چهل ساله انقلاب به حدی است که می‌تواند با قدرت 240 ساله آمریکا رقابت کند و این تحقق همان شعار«ما می‌توانیم» است.
وی رتبه اول شناور موشک انداز جهان، هفتمین کشور جهان در ناوشکن، پنجمین کشور جهان در سلاح نظامی و ... از جمله دستاوردهای نظام مقدس انقلاب اسلامی است، ادامه داد: برگ برنده ما امروز در مقابل توطئه‌های دشمنان دستاوردهای چهل ساله انقلاب است.
حجت‌الاسلام حیدریان اردکانی افزود: در چهل سالگی انقلاب عقب نشینی در مقابل دشمن آن‌ها را جسورتر می‌کند و به فرموده رهبر آن‌ها را به مطالبه جدید وا می‌دارد.
وی در پایان با اشاره به اینکه اوضاع کنونی عربستان را نتیجه سازش با دشمن دانست و یادآور شد: هزینه سازش با دشمن بیشتر از چالش با آنان است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی