رسم دزدیدن عروس در شب عروسی برای ازدواج اجباری با مرد غریبه + فیلم


دزدیدن عروس برای ازدواج اجباری با مرد غریبه رسم ازدواج در روسیه رسوم عجیب و غریب ازدواج در گوشه و کنار دنیا آنقدر ما را شگفت زده میکند که شاید در برخی از این رسم ها برای عروس یا داماد به گریه بیافتیم و ناراحت شویم . از کتک زدن عروس توسط داماد که در یکی... نوشته رسم دزدیدن عروس در شب عروسی برای ازدواج اجباری با مرد غریبه + فیلم اولین بار در اولی...

دزدیدن عروس برای ازدواج اجباری با مرد غریبه رسم ازدواج در روسیه

رسم دزدیدن عروس در شب عروسی برای ازدواج اجباری با مرد غریبه + فیلمرسم دزدیدن عروس در شب عروسی برای ازدواج اجباری با مرد غریبه + فیلم

دزدیدن عروس

رسوم عجیب و غریب ازدواج در گوشه و کنار دنیا آنقدر ما را شگفت زده میکند که شاید در برخی از این رسم ها برای عروس یا داماد به گریه بیافتیم و ناراحت شویم .

از کتک زدن عروس توسط داماد که در یکی از روستاهای ترکیه رسم است تا دزدیدن عروس توسط مردان غریبه در شب عروسی اش برای اجبار وی به ازدواج با مرد غریبه ای که او را دزدیده در روسیه از رسم های عجیب و ناراحت کننده ازدواج در دنیاست .

رسم دزدیدن عروس در شب عروسی توسط چند مرد غریبه در روسیه اخیرا با انتشار فیلمی از این اتفاق سر و صدای بسیاری به پا کرد زیرا که در این فیلم عروس با نهایت توان جیغ میزند و فرار میکند و دوست عروس تمام سعی خود را برای نجات عروس میکند اما چندین مرد عروس را میدزدند و بقیه نگاه میکنند .

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، وقوع یک اتفاق عجیب را در حین برگزاری یک جشن عروسی در کشور روسیه به تصویر می‌کشد. در این اتفاق که در یکی از خیابان های شهر «ولادیکاوکاز» روسیه رخ داد، عروس توسط چند مرد جوان ربوده شد. در ویدئویی که با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده است چگونگی وقوع این اتفاق را نشان می دهد.

رسم دزدیدن عروس در شب عروسی برای ازدواج اجباری با مرد غریبه + فیلمرسم دزدیدن عروس در شب عروسی برای ازدواج اجباری با مرد غریبه + فیلم

ربودن عروس

در این ویدئو مشاهده می شود در حالی که عروس فریاد می کشد حدود سه مرد به او حمله ور شده و او را به داخل یک تویوتای سفیدرنگ منتقل می کنند. این ویدئو نشان می دهد که یک زن جوان که احتمالا از نزدیکان عروس است تلاش می کند مانع ربودن عروس شود اما موفق به این کار نمی شود. او که شلوار چین و پیراهن نارنجی رنگ بر تن دارد تلاش می کند روی صندلی جلوی خودرو بپرد اما توسط مهاجمان به بیرون خودرو پرتاب می شود.

در ادامه این زن دوباره تلاش می کند مانع ربودن عروس شود که در چنگال این مردان گرفتار می شود. این زن در حالی که فریاد می کشد از آنها درخواست می کند تا او را آزاد کنند. سرانجام این مردان این زن را آزاد می کنند و در حالی که اقدام به شلیک چند گلوله می کنند، موفقیت خود در ربودن عروس را جشن گرفته و با خودروی تویوتا پا به فرار می‌گذارند. بنا بر گفته افراد محلی برای این مدل آدم ربایی قرون وسطایی هیچ مجازاتی در روسیه ندارد.

فیلم دزدیدن عروس توسط مردان غریبه را مشاهده میفرمایید :

کلیپ دزدیدن عروس توسط مردان غریبه

این رسم یکی از رسومات محلی در روسیه است که مقاومت زنان می تواند به اذیت و آزار جنسی آنها منجر شود. زمانی که یک زن بدین شکل به خانه یک مرد برده می شود، دیگر راهی برای برگشت نزد خانواده‌اش ندارد اللخصوص اگر به رابطه جنسی تن داده باشد .

از آنجا که مردان در روسیه مدعی هستند «ربودن عروس» یک رسم رمانتیک است و ریشه در تاریخ این کشور دارد پلیس روسیه اغلب چنین مواردی را مورد بررسی قرار نمی دهد، حتی اگر داماد پیشتر عروس ربوده شده را ندیده باشد.

یکی از زنان روسی که در سن ۱۸ سالگی ربوده شده است در این باره گفت: «این رسمی است که ریشه تاریخی دارد. یادم می‌آید مادر مردی که مرا ربوده بود سعی داشت مرا متقاعد کند که با پسر او به زندگی ادامه دهم. اگر دختر بعد از ربودن موافقت کند اتفاقی رخ نمی دهد اما در صورت عدم موافقت این یک آزار و اذیت جنسی محسوب می شود.»

گفتنی است؛ این رسم عجیب در حالی در این منطقه از روسیه انجام می شود که ۹۷۵ زن محلی با امضای یک پتیشن از مقامات محلی خواسته اند قانونی را برای مبارزه با این نوع آدم ربایی و رسم قرون وسطایی وضع کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل