حماسه آفرینی و ولایت‌مداری در استان بوشهر متبلور است


حماسه آفرینی و ولایت‌مداری در استان بوشهر متبلور است

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ولایت‌مداری از شاخصه‌های استان بوشهر است گفت: استان بوشهر به عنوان استانی دارالحماسه، ولایی و حماسه آفرین است.

به گزارش بوشهر24؛ آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امشب در همایش تجلیل از مادران چشم انتظار شهدای جاویدالاثر استان بوشهر با قدردانی از برنامه ویژه بنیاد شهید استان بوشهر در برگزاری یادواره شهدا اظهار داشت: یادواره و همایش تجلیل از مادران چشم انتظار شهدای جاویدالاثر استان بوشهر بسیار اثرگذار است که جای قدردانی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خانواده معظم شهدا جاویدالاثر را مصادق آیه قرآنی دانست و تصریح کرد: از میان مومنان مردانی طلوع می‌کنند که بر عهد خودشان با خداوند پایبند و استوار و گروهی هم در انتظار حکم خداوند متعال هستند که خانواده شهدای جاویدالاثر هم شهید هستند و هم در انتظار قرار دارند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر استانی شهید پرور است خاطر نشان کرد: ولایت‌مداری از شاخصه‌های استان بوشهر است چراکه این استان به عنوان استانی دارالحماسه، ولایی و حماسه آفرین است و این ویژگی‌ها در مردم این استان متبلور است.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: شهدای والامقام با رشادت و فداکاری عزت و اقتدار ایران را آفریدند و آنان ستاره‌ای پرفروغ و بی غروب هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر شهدا را مایه افتخار و عزت مردم و جامعه دانست و تاکید کرد: اقتدار، امنیت و آسایش جامعه مدیون خون پاک شهدا و خانواده معظم شهدا است.

تسنیم/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟