مسابقات بین المللی قرآن نمایش وحدت جوامع اسلامی/ مسابقات قرآن مکانی در خور قرآن می خواهد


مسابقات بین المللی قرآن نمایش وحدت جوامع اسلامی/ مسابقات قرآن مکانی در خور قرآن می خواهد

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی با بیان اینکه مسابقات بین المللی قرآن نمایش وحدت جوامع اسلامی است، گفت: مسابقات قرآنی مکانی در خور قرآن و نظام می‌خواهد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «سید مهدی خاموشی» امروز سه شنبه نهم بهمن ماه در جلسه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور که در ساختمان مهر سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، گفت: بنده خود وامدار جامعه قرآنی هستم طوری که در گذشته و قبل از عارضه دوران دفاع مقدس قاری قرآن بودم و درجلسات قرائت قرآن شرکت می کردم و فعالیت داشتم.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به قاریان و حافظان ادامه داد: همه کارهای جشنواره و مسابقات بر عهده شما بزرگواران قرآنی است و ما تنها متولی سازماندهی این رویداد مهم و ارزشمند هستیم بنابراین رونق این مسابقات به حضور پررنگ شما بستگی دارد.
حجت الاسلام والمسلمین خاموشی درخصوص هم اندیشی جمع حاضر در بهتر برگذار شدن مسابقات قرآنی گفت: کسانی که در بهتر برگزار شدن مسابقات تاثیرگذار هستند می توانند با ارائه پیشنهادات به ارتقای بهتر برگزاری مسابقات قرآنی کمک کنند.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: برای بهتر برگزاری مسابقات بین المللی قرآنی بایستی بین دستگاه های دیگر تعامل سازنده ایجاد شود و به دلیل چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی این نوع همکاری ها و تعاملات باید تقویت شده و محسوس باشد.

وی با تاکید بر اینکه امروز نظام سلطه از رسانه ای شدن مسابقات بین المللی جمهوری اسلامی ایران غضبناک است و دوست ندارد این رویداد مهم در عرصه رسانه منعکس شود، اظهار کرد: ما باید پیام رسان مبانی قرآن و دعوت کننده مردم به سوی آیات الهی باشیم بر همین اساس می توان در این امر از رسانه های بین المللی نیز در انعکاس مسابقات قرآنی کمک گرفت.

مسابقات بین المللی قرآن کریم نمایش وحدت جوامع اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی با استناد به مطالبات رهبری در زمینه تقویت فعالیت های قرآنی و حفظ و قرائت قرآن کریم، گفت: امروز پرچم قرآن کریم در کشور برافراشته است و این از دستاوردهای بسیار مهم است و امسال که در آستانه 36 سالگی برگزاری مسابقات بین المللی قرآن هستیم این مسابقات نمایش وحدت جوامع اسلامی است.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه درخصوص شرایط اقتصادی کشور و منقبض شدن هزینه های مسابقات قرآنی گفت: برگزاری مسابقه بین کسانی که در این مسابقات رتبه کسب کردند پیشنهاد خوبی است که می طلبد مورد توجه قرار گیرد.
وی در پایان مکان برگزاری مسابقات بین المللی قرآن را در خور قرآن و نظام ندانست و خاطرنشان کرد: امید که سال آینده در مکان دیگری این مسابقات برگزار شود.

پایان پیام/487

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...