مدس میکلسن: فهم بازی Death Stranding دشوار است


مدس میکلسن: فهم بازی Death Stranding دشوار است

به نظر می‌رسد که «مدس میکلسن» (Mads Mikkelsen) هم در فهم بازی Death Stranding و دنیای عجیب آن باز مانده است. در ادامه همراه گیم‌شات باشید. سم لیک: بازی Death Stranding مرزها را جابه‌جا خواهد کرد پس از تماشای هر نمایش از بازی Death Stranding، متوجه می‌شویم که کمتر درباره‌ی آن می‌دانیم. پس از گذشت دو سال از معرفی این عنوان و ارائه‌ی تریلرهای متعدد...

به نظر می‌رسد که «مدس میکلسن» (Mads Mikkelsen) هم در فهم بازی Death Stranding و دنیای عجیب آن باز مانده است. در ادامه همراه گیم‌شات باشید.

پس از تماشای هر نمایش از بازی Death Stranding، متوجه می‌شویم که کمتر درباره‌ی آن می‌دانیم. پس از گذشت دو سال از معرفی این عنوان و ارائه‌ی تریلرهای متعدد از آن، هنوز نمی‌دانیم که در آن اوضاع از چه قرار است و به نظر می‌رسد که فقط مخاطبان در چنین وضعیتی به سر نمی‌برند، بلکه مدس میکلسن هم که بازیگر یکی از شخصیت‌های اصلی بازی Death Stranding است، ایده‌ی دقیقی از آن ندارد.

مدس میکلسن اخیراً در گفت‌وگو با Polygon راجع به پذیرش همکاری با کوجیما قبل از اینکه راجع به خود پروژه صحبت کنند، گفته است. وی می‌گوید که این عنوان «وقتی کامل شود منطقی به نظر می‌رسد» اما زمانی که کوجیما در مورد آن صحبت می‌کند، «فهم آن دشوار است».

من ایده‌ای نداشتم از اینکه راجع به چه چیزی صحبت می‌کند. من فقط با او قرار ملاقات می‌گذاشتم و سپس از بقیه پرس‌وجو می‌کردم و همه، که از من کوچک‌تر بودند، می‌گفتند که «اوه، اون پدرخوانده‌ی بازی‌سازیه» و او به‌عنوان یک نابغه خود را نشان داد. منظورم این هست که تا به حال کاری شبیه کارهایش ندیده‌ام، خصوصاً برای این بازی. او همچنان تلاش می‌کند که به من بگوید این عنوان چگونه است و من مانند یک احمق می‌گویم که «چی؟ دوباره بگو». دنیای این بازی بسیار باجزئیات و کارشده است. و وقتی کامل شود منطقی به نظر می‌رسد اما هنگامی که کوجیما در موردش صحبت می‌کند، فهم آن دشوار است.

وی در ادامه از روند توسعه‌ی بازی Death Stranding گفته و اذعان داشته است که اگرچه آن‌ها همچنان «کارهای کوچکی» بر روی پروژه انجام می‌دهند، وی واقعاً نمی‌تواند بگوید که هنوز چقدر تا پایان توسعه باقی مانده است.

وقتی از میکلسن راجع به زمان انتشار این عنوان پرسیده شده، او در جواب چنین گفته است:

مطمئن نیستم. [کوجیما] همه‌کاره‌ی این موضوع است‌. بله، ما توصیه‌هایی جدی راجع به اینکه چه بگوییم و چه نگوییم داشته‌ایم.

کوجیما به‌تازگی خود درباره‌ی زمان عرضه‌ی بازی Death Stranding صحبت کرده و گفته است که پایان ساخت این عنوان «مدتی طول می‌کشد» که بر شک و شبهه‌های حول محور این موضوع می‌افزاید. باید منتظر ماند و دید که Death Stranding بالاخره در سال جاری روانه‌ی بازار خواهد شد یا خیر.

بازی Death Stranding هم‌اکنون به‌‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ در دست توسعه قرار دارد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
مدس میکلسن: فهم بازی Death Stranding دشوار است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی