طرح استعدادیابی دانش آموزان فنوج برگزار شد


طرح استعدادیابی دانش آموزان فنوج برگزار شد

زاهدان- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش فنوج در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: طرح استعدادیابی دانش آموزان این شهرستان به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در قالب مسابقات فرهنگی و هنری برگزار شد.

عبدالحمید اربابی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مسابقات فرهنگی و هنری عرصه ای برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزی است که باید شرایط مناسب جهت شکوفایی استعدادها به صورت عادلانه برای همه دانش آموزان فراهم شود.
وی گفت: اعتماد و میدان دادن به دانش آموزان نخستین گام جهت شکوفایی استعدادهاست که باید به درستی آنها را جهت دهی کرد.
مدیر آموزش و پرورش فنوج افزود: راهیابی 2 نفر از دانش آموزان این شهرستان به مرحله استانی و کشوری مجلس شورای دانش آموزی نقش مهمی در ایجاد اعتماد به نفس و جهت دهی مناسب استعدادهای دانش آموزی دارد.
وی بیان کرد: طرح استعدادیابی دانش آموزان در رشته های مجری گری، سرود، نمایش، مقاله، شعر و هنرهای دستی و تجسمی برگزار که در هر بخش نفرات برتر به مرحله منطقه ای معرفی شدند.
اربابی با بیان اینکه در هفته جاری 2 نفر از دانش آموزان فنوج در مسابقات دو و میدانی سیستان و بلوچستان حائز رتبه برتر شده اند، گفت: دانش آموزان این شهرستان در زمینه ورزش نیز استعدادهای فراوان و بی نظیری دارند که در حال تدوین برنامه هایی برای استعدادیابی در این زمینه هستیم.
9923**3213

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل