عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد


مازیار کشاورز عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت شانزدهم بهمن ماه برای بررسی مسائل و مشکلات اداره کل ارتباطات زیرساخت سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرد.

عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت به استان سیستان و بلوچستان سفر کردبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مازیار کشاورز که در این سفر محمدی، معاون توسعه منابع مدیرعامل, همتی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نظرپور مدیرکل ارتباطات زیرساخت شهرستان‌های استان تهران و امور هماهنگی استان‌ها وی را همراهی می‌کردند, در اداره کل ارتباطات زیرساخت استان سیستان و بلوچستان حضور یافت و با مدیرکل و کارکنان دیدار و گفتگو کرد .

در این دیدار مهندس مرتضوی مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان گزارشی از عملکرد حوزه‌های مختلف فنی ، مالی ، اداری ، قراردادهای نگهداری و پروژه‌های در دست اقدام شرکت ارتباطات زیرساخت در سطح استان را ارائه و در پایان همکاران نیز مشکلات کاری خود را مطرح کردند .

مهندس کشاورز ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران اداره کل با بیان تشریح سیاستهای کلی شرکت ، درخصوص مسائل مطرح شده به بررسی راهکارهای حل مشکلات پرداختند .

دیدار و گفتگو با کارکنان شرکت‌های نگهداری شبکه و تاسیسات استان و بحث و تبادل نظر درخصوص مسائل فنی و پرسنلی مطرح شده از دیگر برنامه های سفر یک روزه عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و مدیران همراه بود.

همچنین کشاورز و هیات همراه از مرکز ماهواره زمینی زاهدان و بخش‌های مختلف این مرکز (دیتا، پاور، انتقال و ...) بازدید کردند .

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی