پاسخ دهبانی پور به ابهام در زمینه عدم پخش یک فیلم در جشنواره فجر


پاسخ دهبانی پور به ابهام در زمینه عدم پخش یک فیلم در جشنواره فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به فیلم «قصر شیرین» اشاره کرد و گفت: کارگردان فیلم اعتقاد داشت در فرصت بهتری و خارج از جشنواره فجر فیلم در استان به نمایش درآید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین افتتاحیه نمایشگاه «هنرهای تجسمی معاصر، چهل نمایشگاه، چهل شهر» شامگاه دوشنبه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل صدا و سیما، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و دیگر مسئولان استانی و شهرستان بویراحمد در حاشیه جشنواره فیلم فجر و در محل نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان (در یاسوج) برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین به فیلم «قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی اشاره کرد و گفت: این فیلم در استان ساخته شد و هنرمندانی از این استان در آن ایفای نقش کردند.

رضا دهبانی پور با اشاره به اینکه این فیلم از فیلم های برگزیده جشنواره فجر است، اظهار داشت: خیلی تلاش کردیم که این فیلم به استان بیاید ولی وضعیت به گونه ای رقم خورد که کارگردان اعتقاد داشت در فرصت بهتری و خارج از جشنواره فجر فیلم در استان به نمایش درآید.

وی یادآور شد: تلاش شد که فیلم های جشنواره فجر مثل سال گذشته در شهر یاسوج، در سینما دهناد دهدشت هم این فیلم ها اکران شود، ولی باز هم کارگردانان این اجازه را ندادند و این کار در اختیار مدیرکل ارشاد استان یا سازمان سینمایی نیست.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل