لحظه مرگبار حمله سگ های ولگرد به زن جوان! +فیلم


لحظه مرگبار حمله سگ های ولگرد به زن جوان! +فیلم

حمله 11 سگ ولگرد به یک زن جوان که در حال عبور از یک زمین خاکی برای رفتن به محل کارش بود، یک تراژدی رقم زد.

لحظه مرگبار حمله سگ های ولگرد به زن جوان! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، لحظه وحشتناک حمله گروهی تعدادی سگ ولگرد را به یک زن جوان در یکی از مناطق مکزیک به تصویر می‌کشد. «مارگارتا. ان» ۳۴ ساله هنگامی که در حال عبور از منطقه‌ای در شهر « تکاماک» مکزیک بود، مورد حمله ۱۱ سگ ولگرد قرار گرفت.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که این سگ‌ها ناگهان مارگارتا را محاصره کرده و به سمت او حمله‌ور می‌شوند. این زن که با دیدن سگ‌ها دچار وحشت شده بود پا به فرار گذاشت. اگرچه مارگارتا از دید دوربین مدار بسته خارج شد و حمله سگ‌ها به این زن جوان توسط دوربین مدار بسته به صورت کامل ثبت نشد اما بنا بر گزارش رسانه‌های محلی این زن جوان در اثر این حمله مرگبار جانش را از دست داد. جسد مارگارتا صبح روز بعد در حالی که پوست سرش جدا شده بود و زخم‌های متعددی در نقاط مختلف بدنش دیده می‌شد، پیدا شد.

مارگارتا که کارمند عوارض راهداری بود، شب هنگام در حال عبور از یک زمین خاکی برای رفتن به محل کارش بود که دچار این حادثه دردناک شد. بنا بر گزارش رسانه‌های محلی ظاهراً حمله این سگ‌ها زمانی رخ داد که قربانی وارد قلمرو این حیوانات ولگرد شد. پس از این حادثه شهردار مکزیک از مرکز حمایت و کنترل حیوانات خواست تا فوراً در خصوص جمع‌آوری این سگ‌ها اقدام کند. تحقیقات پلیس مکزیک در مورد این حادثه ادامه دارد.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که حمله سگ‌ها به انسان حادثه‌ساز می‌شود. چندی پیش نیز حمله یک سگ پیت بول به یک نگهبان امنیتی در اندونزی خبرساز شده بود. «هرمان» که نگهبان یک مجتمع ویلایی در منطقه «ساوا بسار» در جاکارتا پایتخت بود، به طرز وحشتناکی مورد حمله یک سگ پیت‌بول قرار گرفت. این حادثه زمانی رخ داد که این نگهبان امنیتی از صاحب سگ درخواست کرد برای امنیت ساکنان مجتمع، به گردن سگ خود قلاده بیندازد که پس از یک جر و بحث کوتاه ناگهان صاحب پیت بول، این سگ را به حمله به نگهبان وا داشت.

بیشتر بخوانید: حمله مرگبار سگ پیت‌بول به نگهبان امنیتی +فیلم

انتهای پیام/

حمله سگ های ولگرد جان زن جوان را گرفت!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی