مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن اعلام شد / معاون رئیس جمهور سخنران راهپیمایی 22 بهمن اردبیل


مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن اعلام شد / معاون رئیس جمهور سخنران راهپیمایی 22 بهمن اردبیل

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان اردبیل برادران از میدان باهنر (ایستگاه سرعین) و خواهران نیز از میدان شریعتی آغاز و تا میدان بازار (مصلی اردبیل) ادامه خواهد داشت.

«حجت الاسلام ولی نظرپور»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آحاد عموم مردم استان اردبیل با حضور در راهپیمایی 22 بهمنن عظمت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان خواهند داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، تصریح کرد: مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان اردبیل برادران از میدان باهنر (ایستگاه سرعین) و خواهران نیز از میدان شریعتی آغاز و تا میدان بازار (مصلی اردبیل) ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه قرائت پایانی قطعنامه راهپیمایی و سخنرانی «محمدباقر نوبخت» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بخش دیگر از این ویژه برنامه باشکوه خواهد بود، افزود: صفوف دشمن شکن راهپیمایی 22 بهمن با حضور شورآفرین مردم ولایی استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام نظرپور، اظهار داشت: جشن های پیروزی انقلاب اسلامی همچون سال پیش متقارن با ایام الله فاطمیه بود و ملت شریف ایران با حفظ حرمت ایام فاطمیه ویژه برنامه های متعددی از جمله ویژه برنامه عزاداری و محافل انس با قرآن کریم به احترام ائمه اطهار به ویژه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) برگزار کردند.

این مقام مسئول، عنوان کرد: ملت آگاه ایران می دانند که امروز دشمنان بیش از پیش در تلاش برای برهم زدن نظم چهل سالگی انقلاب اسلامی هستند و با حضور خود توطئه و دسیسه های استکبار جهانی را محکوم خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، ادامه داد: از همه اقشار مختلف و عموم مردم دعوت می شود تا با حضور در این راهپیمایی اقتدار چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را نشان دهند.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری