تماشا کنید: معرفی شخصیت‌های دوورا و کابال در بازی Mortal Kombat 11


رسانه کلیک – شب گذشته اخبار خوبی به گوش طرفداران سری بازی Mortal Kombat رسید که از جمله آن‌ها، می‌توان به بازگشت شخصیت‌های دوورا و کابال در بازی Mortal Kombat 11 اشاره کرد. شب گذشته استودیو ندررلم (NetherRealm Studios)، سازنده بازی Mortal Kombat 11 طی یک لایو استریم اطلاعات جدیدی از این بازی را منتشر […] نوشته تماشا کنید: معرفی شخصیت‌های دوورا و...

رسانه کلیک – شب گذشته اخبار خوبی به گوش طرفداران سری بازی Mortal Kombat رسید که از جمله آن‌ها، می‌توان به بازگشت شخصیت‌های دوورا و کابال در بازی Mortal Kombat 11 اشاره کرد.

شب گذشته استودیو ندررلم (NetherRealm Studios)، سازنده بازی Mortal Kombat 11 طی یک لایو استریم اطلاعات جدیدی از این بازی را منتشر کردند. چیزی که بیشتر از هر اطلاعات دیگر در این لایو استریم جلب توجه می‌کرد، حضور شخصیت‌های دوورا و کابال در بازی Mortal Kombat 11 بود. البته پیش از این تیزری منتشر شده بود که به احتمال حضور کابال در بازی Mortal Kombat 11 دامن می‌زد اما به لطف لایو استریم شب گذشته، حالا طرفداران این شخصیت می‌توانند با خیال راحت و البته، عطش بیشتری در انتظار انتشار این بازی باشند. همچنین تریلری از شخصیت کابال (Kabal) منتشر شده است که می‌توانید در آن مبارزات و مهارت‌های این شخصیت محبوب را مشاهده کنید.

کابال برای اولین بار در بازی Mortal Kombat 3 و در سال 1995 میلادی معرفی شد و توانست طی نظرسنجی، به عنوان محبوب‌ترین شخصیت این بازی برگزیده شود. به عبارتی می‌توان گفت که او یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال محبوب‌ترین شخصیت‌های سری بازی Mortal Kombat است که متاسفانه در بازی Mortal Kombat X و حتی بسته‌های الحاقی این بازی حضور نداشت. با این وجود، خبر حضور کابال در بازی Mortal Kombat 11 باعث خوشحالی بسیاری از طرفداران این بازی شد.

همان طور که در تریلر مربوط به شخصیت کابال مشاهده می‌کنید، او سرعت بسیار زیادی در حرکات خود دارد و متخصص در خورد کردن استخوان‌ها دشمنش است. کابال دارای یک اسلحه قلاب مانند است که با استفاده از آن می‌تواند حسابی مبارز طرف مقابلش را به دردسر بیاندازد. او همچنین قادر است این اسلحه را به سمت دشمن خود پرتاب کند و با این اوصاف، حتی اگر کابال دور از شما باشد، می‌تواند یک خطر جدی به حساب بیاید. این که کابال می‌تواند در کسری از ثانیه، در طرف مقابل صفحه نمایشگر ظاهر شود، از دیگر مهارت‌های مثال زدنی او است.

یکی از لذت بخش‌ترین نکاتی که در رابطه با کابال وجود دارد، فیتالیتی‌های اوست. کابال با استفاده از اسلحه خود، مبارز طرف مقابلش را به قلاب می‌گیرد و با کشاندن او روی زمین، باعث می‌شود تا جز به جز اعضای صورت دشمنش از هم متلاشی کند و بعد هم با پرتاب او به سمت جلو و قرار گرفتن در مقابل او، حریف خود را به دو قسمت مساوی تقسیم کند.

تماشا کنید: معرفی شخصیت‌های دوورا و کابال در بازی Mortal Kombat 11

پس از معرفی کابال در بازی Mortal Kombat 11 نوبت به معرفی شخصیت دوورا (D’vorah) در این بازی رسید. او برای اولین بار در بازی Mortal Kombat X معرفی شد و حالا می‌توانیم از دوورا به عنوان یکی از شخصیت‌های ثابت در سری Mortal Kombat یاد کنیم. دوورا ترکیبی از انسان و حشره است و ظاهر منحصر به فرد و متفاوتی از سایر شخصیت‌های قابل بازی در Mortal Kombat 11 دارد.

از دیگر نکات جالب توجه در لایو استریم دیشب، صحبت‌های اد بون (Ed Boon) کارگردان بازی Mortal Kombat 11 مبنی بر حضور یک شخصیت مهمان در این بازی بود. او ادعا کرد که حضور این شخصیت سورپرایز فوق العاده‌ای برای طرفداران این بازی خواهد بود و به همین دلیل فعلا از معرفی او امتناع خواهد کرد.

همان طور که می‌دانید ساخت بازی Mortal Kombat 11 در مراسم انتخاب بهترین بازی سال 2018 میلادی تایید شد و چند روز بعد، با رونمایی از گیم پلی این بازی، چند شخصیت قابل بازی در Mortal Kombat 11 معرفی شدند. گراس، باراکا، کانو، ریدن، اسکورپیون، ساب زیرو، شاو کان، سونیا بلید و اسکارلت و حالا هم دوورا و کابال، شخصیت‌های قابل بازی تایید شده در بازی Mortal Kombat 11 هستند.

این بازی در تاریخ 23 اپریل 2019 میلادی (مصادف با 3 اردیبهشت 97) توسط برادران وارنر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)