بیان دستاوردها و پاسخگویی مسئولان به مردم از برکات نظام است


بیان دستاوردها و پاسخگویی مسئولان به مردم از برکات نظام است

حجت الاسلام جعفری راد گفت: در دوران شاهنشاهی هیچ یک از مسئولان از رده‌های پایین تا بالا، پاسخگوی مردم نبودند ولی هم اکنون مسئولان نظام، بیان دستاوردها و ارائه گزارشات و پاسخگویی به مردم را وظیفه خود می دانند که از برکات انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نهبندان، حجت الاسلام «هادی جعفری راد» امروز (15 بهمن) در جشن بزرگ انقلاب در روستای طبسین سفلی نهبندان با اشاره به اینکه این انقلاب به راحتی به دست ما نرسیده است، اظهار داشت: در قبل از پیروزی انقلاب، بسیاری از انقلابیون در زندان‌های ساواک، سخت‌ترین شکنجه‌ها را (از جمله سوزاندن بدن با اتو و ...) را تحمل کردند تا این انقلاب به پیروزی رسید.

مشاور رییس ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در امور اهل سنت با اشاره به اینکه این انقلاب به برکت خون ۲۰۰ هزار شهید به چهل‌سالگی رسیده است، افزود: مسئولانی که امروز در راس مسئولیت‌های مختلف هستند باید اقدامات خود را رصد کنند و بررسی کنند که برای این انقلاب، نظام و مردم چه می‌کنند!

وی با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی هزینه های هنگفتی پرداخت می کند تا هیچ دانش آموزی در هیچ نقطه‌ای از کشور از تحصیل بازنماند و باسواد شوند، گفت: امروز هیچ فرقی بین فرزندان یک مدیر و کارگر در مدارس و دانشگاه‌ها وجود ندارد که این مهم از برکات انقلاب است.

حجت الاسلام جعفری راد با اظهار تاسف از اینکه برخی‌ها چشمان خود را بر روی برکات و دستاوردهای انقلاب بسته اند، افزود: انقلاب، ایران را بزرگ کرده و تاکنون موفقیت هایی زیادی را کسب کرده ایم لذا باید مراقب باشیم که کفران نعمت نکنیم.

وی یادآور شد: در دوران شاهنشاهی هیچ یک از مسئولان از رده‌های پایین تا بالا، پاسخگوی مردم نبودند ولی هم اکنون مسئولان نظام، بیان دستاوردها و ارائه گزارشات و پاسخگویی به مردم را وظیفه خود می دانند که خود از برکات انقلاب است.

مشاور رییس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در امور اهل سنت کشور گفت: آمریکای خبیث، اسرائیل و نطفه نامشروع آمریکا تمام عالم را به ناامنی کشیده اند و امروز افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه و یمن امنیت ندارند و مردم ایران باید برای داشتن این نعمت بزرگ شاکر خداوند باشند.

حجت الاسلام جعفری راد ادامه داد: در چهل سالگی انقلاب دشمن چندین سال برنامه ریزی کرده تا جشن های چهلمین سالگرد برگزار نشود؛ همانند فتنه سال 88 که 20 سال برای تحقق آن برنامه ریزی شده بود که نتیجه فتنه ها به لطف خدا خنثی شد.

وی افزود: روایات زیادی از ائمه معصومین علیهم السلام در مذمت احتکار داریم که در اندازه کوچک آن می توان برخی از مردمی را مثال زد که در حال جمع کردن آذوقه ها هستند.

وی در خصوص تورم حاکم بر جامعه، خاطرنشان کرد: همچنان که نظام جمهوری اسلامی به راهنمایی های سکاندار انقلاب و مقام معظم رهبری از تنگناها عبور کرده است، بازهم این پیچ سخت به همت مردم و دعای امام زمان (عج) می گذرد و تورم ها ریشه کن می شود و روسیاهی برای زغال خواهد ماند.

مشاور رییس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در امور اهل سنت یادآور شد: در سال 97 دشمنان با تمام توان سعی در سخت کردن عرصه اقتصادی بر مردم کردند و دنیا را محکوم کردند که با ایران معامله نکنند که به طور حتم در آینده‌ای نزدیک رسوا خواهند شد.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان