فریمان و شاهرود مقصد نهایی کاروان قرآنی انقلاب


فریمان و شاهرود مقصد نهایی کاروان قرآنی انقلاب

مراسم استقبال از کاروان قرآنی انقلاب 24 بهمن ماه در محوطه ورودی مسجد بلال سازمان صدا و سیما با حضور دکتر شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، مدیران ارشد سازمان صدا و سیما برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اعضای کاروان قرآنی انقلاب در بیست و یکمین روز از سفر خود امروز صبح یکشنبه 21 بهمن ماه در مشهد مقدس به عیادت استاد وحید مجتهدزاده از اساتید و پیشکسوتان قرآنی مشهد رفتند.


بنابراین گزارش پس از زیارت امام رضا(ع) اعضای کاروان عصر امروز به سمت فریمان حرکت کرد تا خود را امشب به محفل انس با قرآن با حضور استاد احمد ابوالقاسمی و سیدجواد حسینی از قاریان بین المللی کشور در شهرستان فریمان برساند این محفل نورانی به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می شود.

اجرای محفل امشب فریمان بر عهده سیدوحید مرتضوی است. ابتهال خوانی توسط سید کریم موسوی نیز پایان بخش محفل امشب است.


اعضای کاروان قرآنی انقلاب امشب بعد از محفل انس با قرآن به سمت شاهرود حرکت می کنند تا روز 22 بهمن در جمع راهپیمایان حضور پیدا کنند. جامعه قرآنی شاهرود نیز کاروان قرآنی انقلاب را در مسیر راهپیمایی همراهی خواهد کرد.


عصر 22 بهمن نیز کارگاه آموزش قرائت قرآن توسط استاد احمد ابوالقاسمی با حضور قاریان قرآن شاهرود برگزار می شود.
دوشنبه 22 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء محفل انس با قرآن با حضور سید جواد حسینی و استاد ابوالقاسمی قاریان بین المللی قرآن در یادواره شهدای شاهرود برگزار می شود.

حرکت کاروان به سمت تهران
بنابراین گزارش مراسم استقبال از کاروان قرآنی انقلاب نیز 24 بهمن ماه در محوطه ورودی مسجد بلال سازمان صدا و سیما با حضور دکتر شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، مدیران ارشد سازمان صدا و سیما، اعضای کاروان قرآنی انقلاب و اصحاب رسانه برگزار می شود.

پایان پیام/49

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به همت «کانون انوارالعلوم» برگزار شد