جشن چهل‌سالگی استقلال در سراسر کشور


جشن چهل‌سالگی استقلال در سراسر کشور

راهپیمایی باشکوه یــوم‌الله 22 بهمن؛ از دقایقی پیش با حضور مردم همیشه در صحنه و بصیر ایران اسلامی صـبح امروز به‌صورت همزمان در بیش از یک‌هزار شــهر، شهرستان و بیش از 10هزار روستا در سراسر کشور از سـاعت 9:00 صبح آغاز شد. ]]>

جشن چهل‌سالگی استقلال در سراسر کشور
راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 22 بهمن؛ از دقایقی پیش با حضور مردم همیشه در صحنه و بصیر ایران اسلامی صـبح امروز به‌صورت همزمان در بیش از یک‌هزار شهر، شهرستان و بیش از 10هزار روستا در سراسر کشور از سـاعت 9:00 صبح آغاز شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
جشن چهل‌سالگی استقلال در سراسر کشور
یوم‌الله بیست و دوم بهمن، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت 4 دهه از انقلاب اسلامی است. حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایـران در راهپیمایی بـاشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

امروز همۀ دنیـا شـاهد خواهنـد بـود که تـمامی شـهرها و روستاهای کشور، مردم ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هـر دین، قـوم و نژادی همه یک صدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد.

امروز ملت انقلابی ایران اسلامی در سراسر کشور بار دیگر با حضـور حماسی و آمیخته با بصیرت خود در صحنۀ آوردگاه راهپیمایی یـوم‌الله 22 بهمـن‌مـاه، «شـکوه وحدت و همبستگی حضـور ملی، عـزت و عظمت و اقتـدار» خویش را به‌نمایش گذارده و با آرمان‌های بلنـد بنـیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی«ره» و شهدا و مقـام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنند.

راهپیمایی 22 بهمن در مشهد

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در استان خراسان‌رضوی از لحظاتی قبل آغاز شد. مردم استان خراسان‌رضوی همگام با مردم انقلابی سراسر کشور در سالروز 22 بهمن و در چهلمین فجر انقلاب اسلامی با حضور میلیونی و پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت می‌کنند.

راهپیمایی 22 بهمن مشهدمقدس نیز از ساعت 8:30 صبح در میدان 15 خرداد آغاز شده و پیر و جوان، زن و مرد به خیابان‌ها آمده‌اند تا پاسخ دندان‌شکنی به استکبار جهانی بدهند.

سخنران مراسم پایانی 22 بهمن مشهدمقدس، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدابراهیم رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی خواهد بود و در سایر شهرستان‌های خراسان رضوی نیز سخنرانانی از قبل تعیین شده است.

هماهنگی لازم با اتوبوسرانی مشهد و قطار شهری برای انتقال راهپیمایان به خیابان امام رضا‌(ع) انجام شده ‌و اتوبوس‌ها و مترو نیز از ساعت 6 تا 15 در مسیرهای راهپیمایی رایگان خواهد بود.

آغاز راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در یزد؛ طنین شعار "مرگ بر آمریکا"

مراسم راهپیمایی 22 بهمن یزد صبح دقایقی قبل و با حضور عموم مردم یزد از محل‌های تعیین شده شروع شد و مردم از نقاط مختلف استان با حضور خود در این راهپیمایی، پشتیبانی خود از ولایت و نظام را بار دیگر به جهانیان اثبات کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با مشت‌های گره کرده خود شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر رژیم صهیونیستی، مرگ بر آل‌سعود خائن را سر می‌دهند.

مردم دارالعباده یزد با حضور خود بار دیگر به همه جهانیان اثبات کردند که هرآنچه دشمنی‌های آنها با انقلاب اسلامی ایران ادامه پیدا کند، ایستادگی آنها بیشتر و بیشتر خواهد شد.

راهپیمایی 22 بهمن بوشهر با ندای «الله‌اکبر» و «مرگ بر آمریکا‌» در بوشهر آغاز شد

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم انقلابی بوشهر صبح امروز مراسم راهپیمایی 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بوشهر و شهرهای 38گانه استان آغاز شد.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه بوشهر امروز در هوای بارانی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار، بصیرت و ولایت‌مداری خود را در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن نشان دادند.

راهپیمایی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در 38 شهر و بیش از 120 روستای استان بوشهر از ساعت 9 صبح آغاز شد و مردم در صفوف متحد و یکپارچه اقتدار و صلابت خود را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند.

مردم انقلابی و ولایت‌مدار بوشهری مراسم راهپیمایی خود را از بسیج مرکزی آغاز کرده‌اند که در پیشاپیش صفوف متحد آنان آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده معظم شهدا، رزمندگان دوران دفاع مقدس حضور دارند.

راهپیمایان بوشهری با سردادن شعارهایی همچون الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر رژیم آل‌سعود و این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، بیعت مجدد خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی میثاق دوباره خود را با مقام معظم رهبری اعلام کردند.

در پایان این راهپیمایی در مصلای جمعه بوشهر محمدباقر قالیباف عضو تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم بوشهر سخنرانی می‌‌کند.منبع: خبرگزاری تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید