تجمع در مقابل کنگره آمریکا در اعتراض به دو شغله بودن


تجمع در مقابل کنگره آمریکا در اعتراض به دو شغله بودن

شماری از معلمان و دیگر اتحادیه‌ها در حمایت از معلمان اعتصاب کننده، مقابل ساختمان کنگره آمریکا تجمع و به دو شغله بودن آنها اعتراض کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، پس از اعتصاب روز گذشته بیش از نیمی از ۴ هزار و ۲۷۵ نفر از معلمان شهر دنور ایالت کلرادو، شماری از معلمان و دیگر اتحادیه‌ها در حمایت از این معلمان اعتصاب کننده، مقابل ساختمان کنگره آمریکا تجمع کردند و به دو شغله بودن خود معترض بودند.
به گزارش آسوشیتدپرس، بیش از نیمی از ۴ هزار و ۷۲۵ نفر از معلمانی که در بخش آموزش و پرورش مدارس منطقه‌ای کار می‌کنند روز گذشته در کلاس‌های درس حاضر نشدند و با تجمع در بیرون از مدارس، دست به اعتصاب زدند.
این اولین اعتصاب معلمان دنور در ۲۵ سال گذشته است. مدارس باز بودند و مدیران و معلمان جایگزین در کلاس‌های درس حضور داشتند. بعضی از دانش آموزان از خطوط محدوده اعتصاب عبور کردند تا به کلاس درس برسند.
پس از این اعتصاب، معلمان و دیگر اتحادیه‌ها در حمایت از آن‌ها مقابل ساختمان کنگره آمریکا تجمع کردند.
این تجمع در حمایت از آخرین اعتصابات در آمریکا در بحبوحه تورم در فعالیت آموزشی که در طول یکسال گذشته دست کم ۶ ایالت آمریکا را تحت تأثیر قرار داده است، برگزار شد.
برخی از معلمان بنر‌هایی در دست داشتند که بر روی آن‌ها نوشته شده بود: من دانش آموزانم را دوست دارم، اما از کار کردن در دو شغل خسته شدم.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

توافق موقت کره جنوبی و آمریکا درباره اشتراک هزینه‌ها در پایگاه‌های نظامی