تصویر لورفته از اتاق رونالدو ، او را به کمیته اخلاق می فرستد؟! + سند


مادر رونالدو به تازگی تصویری از اتاق پسرش در زمان حضورش در باشگاه پرتغالی اسپورتینگ لیسبون را منتشر کرده است که ناخواسته حقیقتی بزرگ را از زندگی شخصی او لو داده است ! نوشته تصویر لورفته از اتاق رونالدو ، او را به کمیته اخلاق می فرستد؟! + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تصویر لورفته از اتاق رونالدو ، او را به کمیته اخلاق می فرستد؟! + سند

اختصاصی پارس فوتبال ؛ کشف یک قلیان در اتاق دوران نوجوانی رونالدو در اسپورتینگ لیسبون
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۰
تصویر لورفته از اتاق رونالدو ، او را به کمیته اخلاق می فرستد؟!  + سند

مادر رونالدو به تازگی تصویری از اتاق پسرش در زمان حضورش در باشگاه پرتغالی اسپورتینگ لیسبون را منتشر کرده است که ناخواسته حقیقتی بزرگ را از زندگی شخصی او لو داده است !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مادر رونالدو به تازگی تصویری از اتاق پسرش در زمانی نوجوانی که در باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال بازی می کرد را منتشر کرده است ، چیزی که در این عکس خودنمایی می کند حضور یک قلیان در اتاق رونالدو است که این شائبه را در ذهن به وجود می آورد که رونالدو ممکن است در آن زمان به استعمال قلیان می پرداخته است.
اما با انتشار این تصویر ، دوباره ذوق کاربران ایرانی فضای مجازی گل کرده است و درباره این تصویر به اظهار نظر پرداخته اند:

داداش … کریس جون ، شما هم بله؟!

آقای رونالدو ، کارت ساخته است ، فردا کمیته اخلاق سری آ ، احضارت می کنه ! شانس بیاری تازه غیابی واست رای ندن !

من میگم تو چشمای رونالدو ، یه شباهت خاصی با محسن مسلمان ، موج می زنه !

… و این داستان ادامه دارد !
اختصاصی خبرگزاری پارس فوتبال

تصویر لورفته از اتاق رونالدو ، او را به کمیته اخلاق می فرستد؟!  + سند

کریستیانو رونالدو دوس سانتوش آویرو (پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro؛ تلفظِ پرتغالی اروپایی:[kɾiʃˈtjɐnu ʁoˈnaɫdu]؛ زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵)، که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای یوونتوس و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند.

رونالدو برای نخستین‌بار در هشت‌سالگی برای آندورینها توپ‌زد؛ باشگاهی که پدرش مدیر تدارکات آن بوده‌است. در سال ۱۹۹۵، در ده‌سالگی به باشگاه ناسیونال مادیرا پیوست و موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ جوانان شد. پس از آن با اسپورتینگ لیسبون قرارداد امضا کرد. هیچ اطلاعات دقیقی از مبلغ قرارداد او با اسپورتینگ در دست رهبران باشگاه و عموم مردم نیست.
او در آکادمی اسپورتینگ لیسبون پیوست، در مجموعه ورزشی آلکوچته آموزش دید. او تنها بازیکن فوتبال پرتغالی است که در رده‌های سنی نوجوانان، زیر ۱۶ سال، زیر ۱۷ سال و زیر ۱۸ سال بازی کرده و در نخستین حضور خود در «تیم ب» بازی داده‌شد. او در نخستین بازی لیگ خود در ردهٔ زیر ۱۶ سال، دوگل به باشگاه فوتبال موریرنز زد. او در تیم ملی زیر ۱۷ سال نیز به‌خوبی ایفای نقش کرده‌است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | مهران غفوریان برای خوردن لواشک همه چیز را بهم ریخت؛ شوخی بامزه مهران مدیری!