پنالتی علیپور دیده نشد/ کارت زرد برای کمیته داوران و عادل!


پنالتی علیپور دیده نشد/ کارت زرد برای کمیته داوران و عادل!

بانک ورزش - کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره صحنه‌های مشکوک دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر به صحبت پرداخت. حیدر...

بانک ورزش - کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره صحنه‌های مشکوک دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر به صحبت پرداخت.


حیدر سلیمانی، درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر به خبرنگار بانک ورزش گفت: بنیادی‌فر در روزی که می‌توانستیم قضاوت بهتری را از وی شاهد باشیم خیلی خسته بود یا آمادگی لازم را در دویدن‌های وی شاهد نبودیم. مقصر این موضوع موعود نیست زیرا قبلا قضاوت‌های خوبی را از وی دیده بودیم. باید به چیدمان کمیته داوران نمره منفی بدهیم زیرا داوری که از مسافت طولانی از شرق آسیا وارد ایران می‌شود حتما باید 2 تا 3 روز استراحت کند تا از لحاظ زمانی خودش را تطبیق دهد نه اینکه بلافاصله فردای روز پرواز طولانی قضاوت کند. این نکته منفی برای کمیته داوران است و باید به این کمیته کارت زرد بدهیم.


در دقیقه 22 گلر استقلال خوزستان در یک حالت شیرجه وقتی توپ را دفع می‌کند در صحنه دوم نمی‌تواند صاحب توپ شود و مچ پای علیپور تاثیرگذار می‌شود و خطا می‌کند و داور باید یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می‌کرد.


در دقیقه 34 کیانی، به خاطر دریافت کارت زرد دوم اخراج شد زیرا موقعیت حمله پرسپولیس را گرفت و جالب این است که در اخطار اول که می‌گیرد داور متوجه نشد و به بازیکن دیگری کارت داد و این ناشی از همان عدم تمرکز و خستگی مفرط خود آقای بنیادی‌فر بود که پس از چند ثانیه متوجه شد و اخطار درست را داد.


در دقیقه 42، خلیل‌زاده یک خطای روی شماره 8 استقلال خوزستان انجام داد و بازهم بنیادی فر به دلیل دوری از صحنه این خطا را ندید که مستحق اخطار بود.


در دقیقه 53، مهاجم استقلال خوزستان در یک جدال با شجاع خلیل زاده با خطا صاحب توپ شد که داور این خطا را تشخیص نداد و موقعیت تک به تک با بیرانوند پیش آمد که فکر می‌کند موعود بنیادی فر در این صحنه شانس آورد که توپ گل نشد.


نکته‌ای که باید در انتها بگویم، گزارشگران تلوزیونی خواهشا از کارشناسی داوری پرهیز کنند زیرا اعلام هرگونه خطا یا پنالتی درست و اشتباه آن در پخش زنده تاثیر مستقیم و تحریک‌کننده‌ای روی تماشاگران داخل ورزشگاه می‌گذارد و تماشاگران در ادامه خب طبیعی است هم فحاشی می‌کنند و هم به داور اعتراض می‌کنند که زیبنده نیست و حتی داوران در ادامه تمرکز خود را از خواهند داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک