​پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی جنایت تروریستی شرق کشور


​پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی جنایت تروریستی شرق کشور

سیدعباس صالحی با صدور پیام تسلیت به مناسبت جنایت تروریستی شرق کشور، گفت: این جنایت بی‌تردید عزم ملی برای پایان دادن به تروریسم را تقویت می‌کند.

​پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی جنایت تروریستی شرق کشور ​پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی جنایت تروریستی شرق کشور
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیام تسلیت سیدعباس صالحی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

جنایت تروریستی چند مزدور تکفیری در به شهادت رساندن جمعی از مرزبانان غیور کشور عزیزمان ایران، داغ دل هر ایرانی را تازه می‌کند.

این جنایت که بی‌ارتباط با اقدامات اخیر دشمنان قسم خورده این مردم و به خصوص دشمنان مردم شریف و با فرهنگ منطقه جنوب شرقی ایران نیست، پیش از این پاسخ خود را در ایام دهه فجر و در حضور و همراهی همه مردم با نظام مقدس اسلامی گرفته است و بی‌تردید عزم ملی برای پایان دادن به تروریسم را تقویت می‌کند.

شهادت مظلومانه این عزیزان را به محضر مقام معظم رهبری، مردم آگاه ایران، هم رزمان ایشان در سپاه پاسداران سرافراز انقلاب اسلامی و خانواده بزرگوارشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای این شهیدان طلب علو درجات می‌کنم».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟