50 پیام تشکر بابت تبریک تولد جدید و زیبا


پیام تشکر بابت تبریک تولد نشانه قدرشناس بودن و محبت ماست. این مطلب حاوی تشکر از کسانی است که تولدم را تبریک گفتن و به ما یاد می‌دهد که در جواب تبریک تولد چی باید بگیم.

50 پیام تشکر بابت تبریک تولد جدید و زیبا سرویس سرگرمی - بیشتر ما دوستان و آشنایانی داریم که سالروز تولدمان برایشان مهم بوده و با ارسال پیام تبریک تولد این روز را صمیمانه و یا رسمی تبریک می‌گویند. آن‌ها برای ما وقت و زمان گذاشته‌اند و تلاش کرده‌اند در این روز منحصر به فرد خوشحالمان کنند، پس تشکر کردن از تبریک آن‌ها نشانه محبت، معرفت و قدردان بودن است.

جواب دادن به تبریک آن‌ها مثل اتصال حلقه زنجیره‌ای از مهربانی میان ما و آشنایان است. خیلی وقت‌ها موضوع این نیست که نمی‌خواهیم تبریک آن‌ها را پاسخ بگوییم، گاهی صرفاً نمی‌دانیم درجواب کسی که به ما تبریک گفته چه بگوییم و بعضی وقت‌ها به جای اینکه خیلی ساده بگوییم متشکرم، به دنبال کلمات زیباتر و جملات قشنگ و خاص هستیم. جمله‌ها و متن‌های زیبا برای تشکر از تبریک تولد در ادامه مطلب نوشته شده‌اند. این جملات به شما کمک می‌کنند که بدانید در جواب تبریک تولد چه بگویید.

چنانچه مطالعه پیام تشکر بابت تبریک تولد خاصی مد نظر شماست، با انتخاب عناوین ارائه شده به موضوع دلخواه خود برسید.

50 پیام تشکر بابت تبریک تولد جدید و زیبا← پیام تشکر بابت تبریک تولد →

پیام تشکر از دوست بابت تبریک تولد

۱
دوست عزیزم ممنونم از اینکه تولدم را تبریک گفتی. تشکرم به خاطر تبریکت تو نیست، تشکرم به خاطر معرفتی بود که به خرج دادی.

✰✰✰❊✰✰✰

۲
خیلی ممنونم از تو و بانک و همراه اول که تولدم را تبریک گفتید. بقیه که من را آدم حساب نکردند.

✰✰✰❊✰✰✰

۳
تمام دیروز دنبال یه شعر غمگین بودم که برای تولدم بگذارم، امروز صبح که پیام تبریکت را دیدم، از داشتن دوستی بهتر از برگ درخت، بهتر از آب روان حسابی خوشحال شدم. ممنون برای تبریک خوشحال کننده‌ات. با آرزوی بهترین‌ها.

✰✰✰❊✰✰✰

۴‌
می‌گویند اگر عزیزی جزئی از خاطرات خوب زندگی‌ات شد، برای بودنش از او تشکر کن؛ من، اما سپاس‌های زیادی به تو بدهکارم. متشکرم که هستی و همیشه محبت و عشقت را نثار قلبم می‌کنی. ممنون که در روز تولدم به یادم بودی و محبت همیشگی‌ات را از من دریغ نکردی. بابت همه خوبی‌هایت ممنونتم.

✰✰✰❊✰✰✰

۵
باران عاطفه یعنی داشتن دوستی مثل تو. ممنون دوست خوبم بابت تبریک گرمت و اینکه همیشه کنارم و به یادم هستی.

✰✰✰❊✰✰✰

۶
دوست خوب و مهربانم، معجزه‌ای وجود دارد که دوستی نامیده می‌شود و در میان دل اقامت دارد. ما نمی‌دانیم که چگونه بوجود می‌آید و چگونه آغاز می‌شود، اما شادمانی که برایمان به ارمغان می‌آورد همیشه موهبتی خاص می‌بخشد و آن وقت است که متوجه می‌شویم که دوستی ارزشمندترین نعمت خداوند است. امروز وقتی تولدم را تبریک گفتی، معجزه خداوند را با چشم‌هایم دیدم. ممنون برای تبریک تولد.

✰✰✰❊✰✰✰

۷
سپاس از تو دوست عزیزم که تولدم را تبریک گفتی. امیدوارم که لایق مهربانی‌هایت باشم.

✰✰✰❊✰✰✰

۸
بهترین دوستِ دنیا، به خاطر تبریک دوست‌داشتنی‌ات سپاسگزارم. داشتن دوست عزیزی مثل تو که تولدم را تبریک بگوید، بزرگترین شادی دنیاست.

✰✰✰❊✰✰✰

۹
احساس خیلی خوبی است که در روز تولدت، تو را به یادشان باشد و تو امروز این احساس خوب را به من بخشیدی. ممنونم دوست خوبم برای اینکه تولدم را تبریک گفتی.

✰✰✰❊✰✰✰

۱۰
شاید باورت نشه، اما تبریک تولد تو جلوی اشکای تنهایی منو گرفت و باعث شد بجاش اشک شوق از چشمام جاری بشه. مرسی که به یادم بودی.

 

50 پیام تشکر بابت تبریک تولد جدید و زیبا← پیام تشکر بابت تبریک تولد →


پیام تشکر بابت تبریک تولد کوتاه

۱۱
فکر نمی‌کردم تولد منو یادت باشه! سورپرایز شدم عزیزم.

✰✰✰❊✰✰✰

۱۲
تبریک تو بهترین هدیه‌ای بود که می‌توانستم در روز تولدم داشته باشم. سپاس.

✰✰✰❊✰✰✰

۱۳
مرسی که این روز را فراموش نکردی، بهترینی. دوستت دارم.

✰✰✰❊✰✰✰

۱۴
چقدر زیباست که تو روز تولدم را به من تبریک گفتی. ممنونم عشقم.

✰✰✰❊✰✰✰

۱۵
ممنونم که بهترین تبریک امروز را بهم گفتی.

✰✰✰❊✰✰✰

۱۶
اینکه امروز را یادت بود، برای من با ارزش‌ترین است. ممنونم خوب من.

✰✰✰❊✰✰✰

۱۷
سپاسگزارم که قشنگ‌ترین روز زندگی‌ام را تبریک گفتی.

✰✰✰❊✰✰✰

۱۸
جذاب‌ترین کادوی تولد امسالم، تبریک تو بود. ممنونم.

✰✰✰❊✰✰✰

۱۹
سپاسگزارم بابت تبریک و آرزو‌های قشنگی که روز تولدم برایم داشتی.

✰✰✰❊✰✰✰

۲۰
ممنوووونم ... جان. تبریک تو باعث شد تولد من شادتر باشد.

 

50 پیام تشکر بابت تبریک تولد جدید و زیبا
← پیام تشکر بابت تبریک تولد →


متن تشکر رسمی بابت تبریک تولد

۲۱
در این روز زیبا، عشق، دوستی و مهربانی را به قلب‌هایی پیشکش می‌کنم که جز دوست داشتن چیزی نیاموخته‌اند. زیباترین سپاس‌های من تقدیم به عزیزانم که روز تولدم به یادم بودید. از خداوند بزرگ صحت و سلامتی، عشق و امید برای شما خواهانم.

✰✰✰❊✰✰✰

۲۲
به این وسیله مراتب سپاس خود را از تبریک ارزشمند و صادقانه جنابعالی در روز تولدم تقدیم می‌دارم. از درگاه ایزد منان دوام عزت وسلامت آن بزرگوار را مسئلت دارم.

✰✰✰❊✰✰✰

۲۳
دو چیز هیچ‌وقت از یاد آدم‌ها نمی‌رود: دوستان خوب و روز‌های خوب. یک چیز هم هیچ‌وقت از دل آدم نمی‌رود: روز‌های خوبی که با دوستان خوب گذشت. ممنون از همه دوستان خوبم که در روز تولدم کنارم بودند و یا با ارسال پیام تبریک دلم را شاد نمودند.

✰✰✰❊✰✰✰

۲۴
بزرگان می‌گویند توجه کنید، محبت کنید و خالصانه عشق بورزید. در تبریکات تولد امروز توجه و محبت را دیدم. مهر و عشق خود را پیشکش طبع لطیف شما می‌نمایم. قدردان همه عزیزان هستم.

✰✰✰❊✰✰✰

۲۵
روز تولد هرکسی خاص‌ترین روز زندگی اوست، اما بدون داشتن همراهانی که این روز را تبریک بگویند، لطف و صفا ندارد. این شما بودید که باعث شدید روز تولدم برای من ماندگارترین روز شود. خالصانه از تبریکتان برای تولدم ممنونم.

✰✰✰❊✰✰✰

۲۶
در کنار یکدیگر بودن، بهترین اتفاق‌ها رخ می‌دهد. امروز تولدم بود و تبریک شما اتفاق زیبایی که بهترین اتفاق روز تولدم بود. از دوستانی که تولد مرا تبریک گفتند سپاسگزارم که نه فقط امروز بلکه در تمام سال در کنار یکدیگر با شادی و مسرت خواهیم بود.

✰✰✰❊✰✰✰

۲۷
از صمیم قلبم سپاسگزارم که روز تولدم را به یک روز فوق العاده خاص تبدیل کردید. لطف و محبت شما همیشه بیش از انتظارات من بوده است.

✰✰✰❊✰✰✰

۲۸
از شما برای آرزو‌های صمیمی و هدیه روز تولدم ممنونم. از داشتن آشنایانی همچون شما به خودم می‌بالم و از بودنتان در زندگی‌ام خوشحالم.

✰✰✰❊✰✰✰

۲۹
از اعماق قلبم برای تمام تبریک‌هایی که برای روز تولدم ارسال کردید از شما تشکر می‌کنم.

✰✰✰❊✰✰✰

۳۰
در برابر این تبریک زیبای تولد، پاسخی که درخور شأن و شخصیت شما سراغ ندارم. امیدوارم بتوانم در آینده ذره‌ای از لطف‌هایتان را جبران کنم. بابت همه خوبی‌هایتان ممنونم. با احترام.

 

50 پیام تشکر بابت تبریک تولد جدید و زیبا← پیام تشکر بابت تبریک تولد →


متن تشکر از همسر بابت تبریک تولد

۳۱
تبریک‌های زیادی بابت تولدم به من گفته شد و خب خوشحال شدم، اما جنس بعضی خوشحالی‌ها فرق می‌کند. گاهی بابت یک هدیه تولد و یک تبریک آنقدر خوشحال هستی و هیجان داری که همه‌چیز غیر از آن یادت می‌رود و من الان چنین احساسی دارم. الان فقط یک جمله می‌توانم بگویم: همسرم متشکرم.

✰✰✰❊✰✰✰

۳۲
خوشحالم که دوست‌داشتنی‌ترین انسان دنیا تولدم را تبریک گفت. تو باعث شدی که من یک زندگی زیبا را آغاز کنم. ممنونم همسر فوق‌العاده من.

✰✰✰❊✰✰✰

۳۳
همسر عزیزم، کادوی تولد زیبایی که به من هدیه دادی، شرمنده‌ام کرد. راضی به زحمتت نبودم. سرم که روی شانه‌ات باشد دیگر هیچ چیز نمی‌خواهم. شانه‌ات بس است. سپاس.

✰✰✰❊✰✰✰

۳۴
در برابر مهربانی بی‌حساب تو برای تبریک تولدم تشکری ندارم. حضور جاودانه‌ات در لحظه‌های تولدم را عشق است.

✰✰✰❊✰✰✰

۳۵
همسر عزیزم، ممنونم که تولدم را این‌قدر زیبا تبریک گفتی. بهترین دارایی‌ام تو هستی، با یک حس قشنگ می‌گویم همه شادی من از تولدم و همه آرامش من در زندگی بابت محبت تو و تبریک توست. یک قلب پر از عطر دوست داشتن نثارت می‌کنم و با تمام وجودم می‌گویم: متشکرم عزیزم.

✰✰✰❊✰✰✰

۳۶
در روز تولدم تبریک تو بهترین هدیه دنیا برای قلب عاشق من است. هر کس دنیا را برای چیزی می‌خواهد. اما من فقط تو را می‌خواهم دنیای من.

✰✰✰❊✰✰✰

۳۷
مرسی تکیه‌گاه زندگیم که تولدم رو تبریک گفتی. بودنت خوشی منو توی بهترین روز زندگیم تکمیل می‌کنه.

✰✰✰❊✰✰✰

۳۸
از تو سپاسگزارم بابت تمام کار‌هایی که انجام دادی تا یک روز تولد خاص برای من بسازی. از تبریک تولد و تمام آرزوهایت ممنونم. دوستت دارم عزیزم.

✰✰✰❊✰✰✰

۳۹
عشق ماندگار من، ممنونم از تبریک عاشقانه‌ات، لبخند تو زیباترین هدیه‌ای است که می‌توانم در روز تولدم بگیرم.

✰✰✰❊✰✰✰

۴۰
قبل از تو، روز‌های تولدم همه بی‌رنگ و بو بودند. ممنونم که به زندگی‌ام آمدی و معنای واقعی «تولدت مبارک» شیرین را به من چشاندی.

 

50 پیام تشکر بابت تبریک تولد جدید و زیبا← پیام تشکر بابت تبریک تولد →


متن تشکر بابت تبریک تولد ادبی

۴۱
به خود می‌بالم که در این زمانه‌ای که کمتر می‌توان به یکدیگر محبت و عشق هدیه کرد، دوستانی دارم همچون آب زلال که دلشان آیینه خورشید است. سپاسگزارم که سالگرد تولدم در خاطرتان بود.

✰✰✰❊✰✰✰

۴۲
پروردگارا، آرامش و سلامتی را به سرزمین قلب کسانی که تولدم را تبریک گفتند و برایم عزیزند بباران و شکوفه‌زار وجودشان را نشاط و زیبایی ببخش. ممنونم دوستان.

✰✰✰❊✰✰✰

۴۳
یک تبریک مسرت‌بخش، همواره دل را شاد و لحظه‌ها را ماندگار می‌سازد و اینک تبریک تولد شما نیز مایه مباهات من است. سپاسی بی‌حد و بی‌کران که تبریکات زیبای شما را دریافت داشتم.

✰✰✰❊✰✰✰

۴۴
محبت چشمه‌ای‌ست از جنس نور
هم ارادت هم سلام از راه دور
سپاس بابت پیام تبریکتان

✰✰✰❊✰✰✰

۴۵
امروز که تولدم را تبریک گفتید، عشق در وجودم حک شد. شما دوستان این احساس را در من بوجود آورده‌اید که گویی بر کوهی تکیه کرده‌ام، کوهی استوار که تیشه‌های فرهادوارتان نقش ماندگار عشق را بر آن حک کرده است. قدر این کوه را می‌دانم و همچون پرنده‌ای، در شیار‌های این کوه لانه‌ای خواهم ساخت و تا ابد با آرامش و اطمینان، در آن سکنی خواهم گزید. لانه‌ای امن، که هیچ تندبادی نخواهد تنوانست آن را متزلزل کند. ممنون بابت پیام‌های تبریک تولد سراسر عشق و محبتتان.

✰✰✰❊✰✰✰

۴۶
سپاس ویژه مرا پذیرا باش. تبریک شما با خود یک پیام زیبا داشت: زندگی زیباست، دقت کن، آرام رد شو، حس کن، نفس بکش؛ همه چیز نعمت است.

✰✰✰❊✰✰✰

۴۷
عاشقان راه تشکر کردنشان را فدا شدن می‌بینند و پروانه برای قدردانی از شمع در آتشش آب می‌شود. آه از دست کوته من که نمی‌دانم در برابر تبریک مهرآمیز تو چگونه تشکر کنم. خجالت و سپاس مرا همزمان پذیرا باش.

✰✰✰❊✰✰✰

۴۸
گاه یک سنجاقک به تو دل می‌بندد و تو هر روز سحر می‌نشینی لب حوض تا بیاید از راه از خم پیچک نیلوفرها، روی مو‌های سرت بنشیند یا که از قطره آب کف دستت بخورد. گاه یک سنجاقک همه معنی یک زندگی است. سپاسگزارم سنجاقک مهربان که روز تولدم به من تبریک گفتی و معنای زندگی‌ام شدی.

✰✰✰❊✰✰✰

۴۹
مرحبا‌ ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست
تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست
سپاس بی‌کران به بهانه تبریک پسندیده تو برای تولدم

✰✰✰❊✰✰✰

۵۰
چه زیبا بود تبریکت و چه واژه‌های بی‌نظیری را کنار هم نشانده بودی تا زیباترین تبریک تولد را برای من بسازی و من چقدر خوشبختم که، چون تویی دارم. شادی امروز را با تو تقسیم می‌کنم بهترین من.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه متن تبریک تولد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مردی پس از 70 سال زندگی در محفظه آهنی از دنیا رفت + عکس