رسمی؛ پرو پیاچنزا پس از متحمل شدن شکست 20 بر 0 مقابل کونئو، از ادامه حضور در سری سی ایتالیا محروم شد


رسمی؛ پرو پیاچنزا پس از متحمل شدن شکست 20 بر 0 مقابل کونئو، از ادامه حضور در سری سی ایتالیا محروم شد

پس از رقم خوردن یک نتیجه تاریخی در سطح حرفه ای فوتبال ایتالیا، تیم بازنده از جدول سری سی کنار گذاشته...

طرفداری- در اتفاقی عجیب در سری سی ایتالیا، پرو پیاچنزا با نتیجه 20-0 در زمین کونئو مغلوب شد تا سرانجام این تیم از ادامه حضور در این رقابت ها محروم شود.

پرو پیاچنزا فصل کابوس واری را سپری می کند. در آغاز لیگ، چند امتیاز از آنها کسر شده بود؛ روز گذشته پرو پیاچنزا تنها با 7 بازیکن که 6 نفر از آنها نوجوان بودند، وارد زمین شد و با بیست گل شکست خورد. قبل از این دیدار، پرو پیاچنزا در 4 بازی حاضر نشده بود و با حکم فدراسیون، 3-0 مغلوب شده بود. آنها اگر در این بازی هم به میدان نمی آمدند، از لیگ حذف می شدند. بنابراین، پرو پیاچنزا، تیمی متشکل از تنها 7 بازیکن تشکیل داد و وارد زمین شد؛ ضمن اینکه سرمربی آنها نیز کاپیتان 19 ساله این تیم بود که در زمین حضور داشت.

به نقل از football-italia؛ با تمام این اوصاف، سازمان لیگ ایتالیا حکم خروج این تیم از سری سی را صادر کرد. بازیکنان اصلی پرو پیاچنزا از ماه آگوست، دستمزد نگرفته اند تا این تیم عملا ورشکسته محسوب شود. ادامه حضور آنها، اعتبار بازی های سری سی را زیر سوال می برد بنابراین لگا پرو، این تیم را از ادامه حضور در سری سی محروم کرد. پرو پیاچنزا با تنها 8 امتیاز در جدول بیست تیمی سری سی در رتبه بیستم قرار داشت و حتی در صورت حذف نکردن آنها، بعید بود این تیم بتواند از سقوط به دسته پایین تر فرار کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

همه چیز به شانس بستگی دارد اما.../ جهانگیر کوثری: استقلال قهرمان می‌شود