مدیر کل پست خراسان رضوی از گسترش خدمات پست در بخش حمل و نقل خبر داد


پست خراسان رضوی به تازگی میزبان بخشی از شرکت های استآرتاپی شده است تا توسعه همکاری ها در این زمینه رونق پست را به همراه داشته باشد و الگویی مناسب برای سایر واحدهای اجرایی کشور باشد.در این زمینه گفت و گویی داشتیم با سیداحمد موسوی مدیر کل پست خراسان رضوی. آنچه در ادامه آمده است حاصل این گفت و گو است. به گزارش فاوانیوز به نقل از سایت شرکت ملی پست،...

مدیر کل پست خراسان رضوی از گسترش خدمات پست در بخش حمل و نقل خبر داد
پست خراسان رضوی به تازگی میزبان بخشی از شرکت های استآرتاپی شده است تا توسعه همکاری ها در این زمینه رونق پست را به همراه داشته باشد و الگویی مناسب برای سایر واحدهای اجرایی کشور باشد.
در این زمینه گفت و گویی داشتیم با سیداحمد موسوی مدیر کل پست خراسان رضوی. آنچه در ادامه آمده است حاصل این گفت و گو است.

به گزارش فاوانیوز به نقل از سایت شرکت ملی پست، -همکاری پست استان با شرکت های استآرتاپی چگونه است؟
تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر گسترش سطح همکاری های پست و شرکت های نوین دانش بنیان موجب شده است، رویکرد جدید پست به سمت توسعه همکاری با این شرکت ها، در اولویت اقدامات و برنامه های شبکه پستی کشور قرار گیرد.
با توجه به استقرار شرکت های استآرتاپی در طبقه چهارم اداره کل پست خراسان رضوی، پست استان مصمم است تا بتواند از تمامی امکانات حمل و نقلی خود استفاده کند تا ضمن کمک به حل مشکلات لجستیکی این شرکت ها، ترافیک مرسولات پستی را نیز افزایش دهد.
فراهم شدن فضای فعالیت در ساختمان مرکزی پست خراسان رضوی برای شرکت های نوپای دانش بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ICT، تاثیر بسزایی در گسترش تعاملات در این زمینه و همچنین رونق کسب و کار پست بویژه در بحث امانات پستی دارد.
ارتقای دانش همکاران پستی بویژه در حوزه های فناورانه و تقویت نگاه سیستمی در بین آنان از موضوعات مرتبط در این رابطه است که می بایست با جدیت دنبال شود.
-همکاری های توسعه بخش پست استان با سایر بخش ها حول چه محور هایی متمرکز است؟
انعقاد قراردادهای حمل و نقل کالا از جمله مهمترین اهداف پست استان در حوزه گسترش بازار خدمات پستی است که از مهمترین موارد آن می توان به قرارداد حمل و نقل محصولات الکترو استیل و قرارداد حمل امانات شرکت رنگی رنگی اشاره کرد.
علاوه بر این؛ ارایه حمل و نقل کالا، ارایه خدمات اجرایی به نیابت از بانک های مهر ایران، توسعه تعاون، مهر اقتصاد، پست بانک، رسالت، ملت، تجارت، سینا، اقتصاد نوین، چاپ و توزیع ابلاغیه های تلفن همراه، ابلاغیه های آستان قدس، توزیع دعوتنامه های اصناف، تعامل با سازمان فنی و حرفه ای، انعقاد قرارداد با دادگستری و شورای حل اختلاف، گسترش همکاری فیمابین پست و شهرداری در زمینه تولید و نصب پلاک کد پستی، اصلاح اسامی معابر، تعیین کد پستی و چاپ و توزیع عوارض نوسازی، تولید و پاکت گذاری مدارک صادر شده پلیس، گسترش همکاری های دو جانبه پست و اتاق اصناف نیز در سال جاری توسط پست استان انجام شده است.
-برنامه پست استان به منظور گسترش خدمات به زائران و مسافران چیست؟
به تازگی باجه قبول مرسولات در محدوده بازار رضای مشهد با هدف ارسال بسته ها و مرسولات زائران از مبدا خرید به سراسر کشور، راه اندازی شده است.
علاوه بر این؛ بازاریابی حمل و توزیع زعفران در داخل و خارج کشور، شناسایی محصولات بومی و حمل و جابجایی این گروه از مرسولات، استقرار در ورودی پایانه های مسافربری و مراکز خرید سوغات و بار همراه زائرین نیز در دستور کار پست استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی