سولسشایر: می‌خواهیم به فینال جام حذفی برسیم


سولسشایر: می‌خواهیم به فینال جام حذفی برسیم
سرمربی منچستریونایتد با تمجید از شاگردانش اولویت این تیم را صعود به فینال جام حذفی توصیف کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد دیشب (دوشنبه) موفق شد با برتری ۲ بر صفر برابر چلسی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس راه یابد.

اوله‌گنار سولسشایر، سرمربی منچستریونایتد بعد از پیروزی تیمش گفت‌: بازی برابر یکی از تیم‌های لیگ جزیره کار آسانی نبود. خط هافبک ما در این بازی بسیار خوب عمل کرد. به پل پوگبا تبریک می‌گویم. پوگبا یکی از بهترین بازیکنان جهان است و در این بازی هم کیفیت خوب خودش را نشان داد. ما در نیمه نخست توانستیم با پرس از جلو به حریف اجازه نزدیک شدن به دروازه را ندهیم و کار را برای هافبک‌های آنها سخت کنیم. بازیکنانم به خوبی به محوطه جریمه رسیدند و موقعیت‌سازی کردند.

سرمربی منچستریونایتد در ادامه‌ اظهار کرد: سال گذشته منچستریونایتد مغلوب چلسی شد اما در این مسابقه ما توانستیم تعادل را در زمین برقرار کنیم. فکر می‌کنم آخرین باری که منچستریونایتد توانسته بود چلسی را در یک تورنمنت شکست دهد، ۲۰ سال پیش بود. می‌خواهیم به فینال راه پیدا کنیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا هوادارانمان را در پایان خوشحال کنیم. در حال‌ حاضر با لیورپول بازی داریم و رقابت می‌کنیم تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاوریم. چلسی و آرسنال هم در کنار ما برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابت می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل