دشمنان با ترفند مدافع مردم بودن، وارد عرصه شده اند


دشمنان با ترفند مدافع مردم بودن، وارد عرصه شده اند

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با ترفند مدافع مردم بودن وارد عرصه شده اند؛ در حالی که تمام اهداف آنها ضربه زدن به مردم و انقلاب است.

سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره اولین سالگرد شهدای خیابان پاسداران تهران افزود: شهدای خیابان پاسداران تهران در عین مظلومیت و در راه حفظ امنیت مردم و دفاع از آرمان‌های انقلاب به شهادت رسیدند.
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ افزود: انقلاب اسلامی به بهای سنگینی به دست آمده است و با تمام توان تا آخرین قطره خون مدافع ارزش‌های به دست آمده آن هستیم.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعین حرم و شهدای مدافع امنیت، اظهار داشت: شهیدان محمد حسین حدادیان، رضا مرادی، رضا امامی و محمدعلی بایرامی به عنوای شهدای فاطمیه جان خود را تقدیم امنیت مردم کردند.
در خاتمه این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان و مقامات کشوری و لشکری و خانواده معظم شهدا در محل حسینیه فاطمه زهرا (س) برگزار شد، از خانواده معظم شهدای خیابان پاسداران تهران و جانبازان این حادثه تروریستی با اهدای لوح تقدیر قدردانی و تجلیل شد.
اجتمام*1933*1834

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟