خروجی قرآن، تعالی و سعادت دنیا و آخرت انسان است


خروجی قرآن، تعالی و سعادت دنیا و آخرت انسان است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت قرآن به عنوان کلام الهی چارچوبی را برای ما ایجاد کرده که خروجی آن تعالی و سعادت دنیا و آخرت انسان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیین اختتامیه مرحله استانی سیزدهمین جشنواره قرآنی اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد با عنوان مدهامتان با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، داوران و شرکت کنندگان از شهرستان های هشت گانه این استان در سالن سینما هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی درحال برگزاری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین، گفت این افتخار را داریم که دین ما دینی است که رسول آن با اعظم صحف و بالاترین کتاب، مسیر ارشاد بشریت را دنبال کرد.

علی محمد احمدی با اشاره به اینکه در قرآن مسیر درست برای سعادت و رستگاری انسان ذکر شده، اظهار داشت انتخاب با ماست که مسیر سعادت و خوشبختی را انتخاب می کنیم یا خدای ناکرده بیراهه، کژی و انحراف را انتخاب کنیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه خداوند قرآن را برای تمرین آوا بر پیامبر خود نازل نکرد، اضافه کرد ما نیز با این هدف قرآن را دنبال نمی کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت ما قرآن را قانون اساسی زندگی می دانیم، زیرا مسلمان هستیم و باید چارچوب ها و دستورالعمل های زندگی خود را از این کتاب الهی استخراج کنیم.

در حال تکمیل.....

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)