8 بازیگری که توانایی ایفای نقش ولورین را خواهند داشت


8 بازیگری که توانایی ایفای نقش ولورین را خواهند داشت

بالاخره زمان ترک هیو جکمن به عنوان ولورین فرا رسیده است و حالا زمان انتخاب بازیگری جدید برای ایفای نقش Wolverine خواهد بود. 10 بازیگری که توانایی ایفای نقش بتمن را خواهند داشت بدون شک تهیه‌کنندگان مجموعه X-Men دری را برای بازی هیو جکمن به عنوان Wolverine پیر بازخواهند گذاشت اما فعلا استودیو Marvel به دنبال ولورینی جوان‌تر برای ایفا نقش در سری...

بالاخره زمان ترک هیو جکمن به عنوان ولورین فرا رسیده است و حالا زمان انتخاب بازیگری جدید برای ایفای نقش Wolverine خواهد بود.

بدون شک تهیه‌کنندگان مجموعه X-Men دری را برای بازی هیو جکمن به عنوان Wolverine پیر بازخواهند گذاشت اما فعلا استودیو Marvel به دنبال ولورینی جوان‌تر برای ایفا نقش در سری جدید خواهد بود.

البته در چنین مواقعی، طرفداران نیز با توجه به ملاک‌های خود (از جمله، ولورین جوان‌تر، قهرمانانه‌تر یا حتی وحشی‌تر) دست به حدس و گمان‌های متفاوتی میزنند، اما در این نوشته بیشتر سعی شده از افرادی مانند «کیانو ریوز» (Keanu Reeves) به عنوان ولورین بعدی دنیای Marvel نام برده نشود (با در نظر گرفتن تفاوت سنی وی با هیو جکمن).

بنابراین با توجه به ملاک‌های جدیدمان لیستی از بازیگرانی که به‌نظر شایسته‌ی این نقش و یونیفرم Wolverine هستند را آماده کرده‌ایم که در زیر یه آن‌ها می‌پردازیم.

8 بازیگری که توانایی ایفای نقش ولورین را خواهند داشت

1. (RICHARD MADDEN) «ریچارد مدن»

تعداد زیادی از تماشاچیان، مدن را از سریال Game Of Thrones و در نقش راب استارک بخاطر خواهند داشتT اما ریچارد مدن در کارنامه‌ی کاری گذشته (و حتی آینده) خود چیزی بیشتر از پادشاه شمال است. با توجه به گزارشات حاکی از خداحافظی «بن افلک» (Ben Affleck) از نقش بتمن و جستجو جهت پیدا نمودن بروس وین جدید و البته جوان‌تر، نام ریچارد مدن یکی از اسامی بود که مطرح شد. اما باز هم با در نظر گرفتن این مطلب، کi انتخاب وی به عنوان بتمن ممکن نیست، وی می‌تواند گزینه‌ی خوبی به عنوان ولورین باشد.

بازی در نقش شخصیتی خوش‌قیافه، مهربان و بدنی ورزشکارانه و آماده نبرد؟ مدن بدون شک می‌تواند این نقش را درحالی که خواب است به راحتی اجرا کند. وی اخیرا برنده‌ی گلدن گلاب بهترین بازیگر درام برای ایفا نقش در سریال Bodyguard بوده است. البته باید گفت که این سریال BBC ثابت کرده که چهره‌ی جذاب ریچارد مدن به خوبی طرفدارانش را از موضوع اصلی فیلم منحرف خواهد کرد. مدن بسیار قوی و با استعداد بوده و این موضوع که در عصر حاضر طرفداران آمریکایی کمتری نسبت بقیه طرفدارانش دارد نیز به ایفای وی در این نقش قطعا کمک خواهد کرد.

8 بازیگری که توانایی ایفای نقش ولورین را خواهند داشت

2. (TARON EGERTON) «تارون اگرتون»

پس از جدی شدن خبر خروج هیو جکمن به عنوان ولورین، شایعه‌های زیادی باب انتخاب اگرتون به عنوان بازیگر بعدی ولورین پخش شده بود و این مسئله تمام طرفداران را هیجان‌زده می‌کرد. وی همچنین با ایفای نقش در فیلم Eddie The Eagle و بازی در کنار هیوجکمن این سوال را در ذهن خیلی از افراد به وجود می‌آورد که آیا اگرتون با توجه به کارنامه‌ی کاری خود می‌تواند به عنوان ولورین نیز ایفای نقش کند؟ وی در مصاحبه‌ای گفت:

من یکی از طرفداران بزرگ X-Man بوده و هستم! و احساساتم درباره‌ی این نقش…این است که نمی‌دانم به اندازه‌ی کافی خوب خواهم بود یا نه. چراکه اگر به موی تنم نگاه کنید متوجه‌ی سن کم من خواهید بود و احساس می‌کنم این برای ولورین شدن کم است. البته که عاشق این نقش هستم، روزی که هیو جکمن خبر بازنشستگی خود از این نقش را داد، من کنار او بودم و درمودش شوخی کردیم. اما خب، تلفنم هنوز زنگ نخورده، بنابراین هیچ‌چیز قطعی نیست.

8 بازیگری که توانایی ایفای نقش ولورین را خواهند داشت

3. (OSCAR ISAAC) «اسکار آیزک»

در شرایط فعلی حرکت بعدی کمپانی Marvel کمی غیرقابل پیش‌بینی شده‌است. مثلا با تکرار X-Men چی چیز جدیدی اتفاق خواهد افتاد؟ آیای یک کپی از گذشته خواهد بود؟ یا یک حرکت جدید که به انتقام‌جویان نیز مربوط می‌شود؟ درحال حاضر تمام این‌ها غیرمنطقی به‌نظر می‌آید. اما با در نظر گرفتن ارتباط دنیای واقعی با فضای کامیک و تم آن که دنیای مارول در گذشته به‌خوبی در X-Men آن را بوجود آورده بود، شاد ایده‌ی بازسازی X-Men بد نباشد. حتی شاید بتوان با دید جدیدی به اسکار ایزک به عنوان Wolverine بعدی نگاه کرد.

با بازی در نقش «پو دمرون» (Poe Dameron) در دنیای جنگ ستارگان، ایزک استعداد خود به عنوان فردی باهوش و خشن (چیزی که برای ولورین شدن به آن نیاز داریم) را به خوبی نشان داده است. البته ایزک همین حالا هم عضوی محبوب از خانواده‌ی دیزنی به حساب می‌آید که همین امر اهمیت ولورین شدن را برای وی کمتر می‌کند. اما ما قطعا از نتیجه‌ی کار خوشمان خواهد آمد.

8 بازیگری که توانایی ایفای نقش ولورین را خواهند داشت

4. (ZAC EFRON) «زک افرون»

البته قابل به ذکر است که هر بازیگری بدون شک در کارنامه‌ی کاری خود مورد انتقادات بی‌شماری قرار گرفته است و همین امر موجب شده که وی برای نقش‌های بزرگ‌تر انتخاب خوبی به نظر نیاید، هرچقدر هم که با استعداد بوده باشد. اما اگر ولورینِ هیو جکمن و بازی «هیث لجر» (Heath Ledger) در نقش جوکر و حتی شخصیت استار لورد با بازی «کریس پرت» (Chris Pratt) ذهنیت طرفداران کامیک را در این‌باره عوض نکرده است و هنوز با افکار بسته به این موضوع نگاه می‌کنند، این مسئله واقعا ناامید‌کننده خواهد بود. ما درواقع برای همین زک را پیشنهاد می‌کنیم، یعنی به عنوان لوگانی جوان‌تر و همین موضوع قطعا طرفداران مجذوب استعداد زک خواهد کرد.

این مسئله می‌تواند چالشی برای بقیه بازیگران نیز باشد. با توجه به فرم فیزیکی زک افرون، وی بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌های هالیوودی خواهد بود. با نگاه کردن به کارنامه‌ی زک درمیابیم که وی چیزی بیشتر از فیلم High School Musical است و مارول نیز باید این مسئله را در نظر بگیرد.

8 بازیگری که توانایی ایفای نقش ولورین را خواهند داشت

5. (ROBERT PATTINSON) «رابرت پتینسون»

نامی دیگر در لیست ما که اخیرا برای بازی در نقش شخصیت بتمن نیز پیشنهاد شده بود. با توجه به کارنامه‌ی کاری پتینسون نیز در‌میابیم که وی چیزی بیشتر از معروف‌ترین کار خود یعنی مجموعه Twilight بوده است. برای برخی از هوادارانش، وی همیشه ادوارد، خون‌آشامی که همه را شیفته‌ی خود می‌کرد باقی خواهد ماند، اما آیا بازی در نقش ولورین می‌تواند برای او و کارنامه‌ی کاریش تنوعی جدید باشد؟

با توجه با فیلم‌های از جمله Lost City Of Z و Good Time که پتینسون در آن‌ها حضور داشته، درمیابیم که وی پتانسیل و استعداد زیادی برای ایفای هر نقشی را دارد. می‌توان امیدوار بود که همکاری وی با «تام هلند» (Tom Holland) و همچنین «کریس ایوانز» (Chris Evans) در The Devil All The Time تشویقی برای وی در بازی به عنوان شخصیتی متفاوت در فیلم‌های ابرقهرمانی باشد.

8 بازیگری که توانایی ایفای نقش ولورین را خواهند داشت

6. (TOM HARDY) «تام هاردی»

اخیرا خود هیو جکمن در گزارشی اسمی از تام به عنوان ستاره‌ی فیلم Mad Max: Fury Road که پتانسیل زیادی برای بازی در نقش ولورین را داراست، برده است و این مسئله توجه هواداران تام هاردی را به خود جلب کرد. کارنامه‌ی کاری تام هاردی حتی نیازی به بررسی نیز ندارد و بدون شک وی یک انتخاب بود برای بازی در نقش ولورین خواهد بود، اما وی همین الان با بازی در فیلم Venom دوباره پا به دنیای مارول گذاشته است، بنابراین نمیتوان به‌طور قطعی امیدوار بود.

8 بازیگری که توانایی ایفای نقش ولورین را خواهند داشت

7. (LUKE EVANS) «لوک ایوانز»

با نگاهی به کارها و پروژه‌های گذشته‌ی لوک درمیابیم که وی نیز پتانسیل و شرایط لازم برا بازی در نقش ولورین را خواهد داشت. وی در گذشته در فیلم Dracula Untold نقش‌آفرینی فراموش نشدنی کرده بود که حالا نیز شایعه‌ای مبنی بر ساخت ادامه‌ی این فیلم پخش شده که به احتمال قوی سر او را بسیار شلوغ خواهد کرد. اما ما همچنان امید خود را از دست نخواهیم داد و امیدواریم وی حداقل یکبار در نقش ولورین ظاهر شود.

8 بازیگری که توانایی ایفای نقش ولورین را خواهند داشت

8. (SCOTT EASTWOOD) «اسکات ایستوود»

اسکات ایستوود پسر بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی محبوب «کلینت ایستوود» (Clint Eastwood)، یکی از بازیگران خوبیست که فرصت‌های مناسبی همچون بازی در نقش ولورین حتما تمام تماشاچیان را شگفت‌زده خواهد کرد. اگرچه وی پا در دنیای DC گذاشته بود و با بازی در فیلم Suicide Squad احتمال حضور در فیلم X-Men را پایین آورده است، اما همچنان با توجه به استعداد وی می‌توان امید حضور وی در این فیلم را داشت.

به نظر شما ولورین بعدی چه کسی خواهد بود؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
8 بازیگری که توانایی ایفای نقش ولورین را خواهند داشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید