رویت یوفوی مربع شکل عجیب در آسمان آمریکا! + فیلم


شهروند آمریکایی با دوربین تلفن همراه خود ویدئویی از یک یوفوی سیاه رنگ عجیب در آسمان این کشور تهیه کرد.

رویت یوفوی مربع شکل عجیب در آسمان آمریکا! + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پرسه یک یوفوی عجیب را در آسمان آمریکا به تصویر می‌کشد. این یوفوی مربع شکل سیاه رنگ که گفته می‌شود به اندازه یک بوئینگ ۷۲۷ بود در آسمان شهر " کنیرز " واقع در ایالت جورجیای آمریکا رویت شد. یک شهروند آمریکایی با دیدن این یوفوی عجیب بلافاصله با تلفن همراهش ویدئویی از آن تهیه کرد.

در این ویدئو این یوفو در حالی که در آسمان و در فاصله اندکی از زمین شناور است و به آرامی حرکت می‌کند، دیده می‌شود. پس از آنکه این کاربر بر روی این یوفو زوم می‌کند هیچ مشخصه خاصی از جمله لوگو، بال یا چراغ در این شی سیاه رنگ دیده نمی‌شود. تاریخ تهیه این ویدئو ۲۹ ژانویه و در ایالت جورجیا بوده است.

این ویدئو توسط یوفوشناس مطرح، اسکات سی وارینگ با یک کپشن در یوتیوب منتشر شد. او در این کپشن نوشت: " یک شاهد عینی دیروز یک یوفوی مربع شکل سیاه رنگ را در آسمان شهر کنیرز آمریکا شکار کرد. باد شدیدی می‌وزید، اما این یوفو مانند یک بالن در آسمان حرکت نمی‌کرد... بسیار بزرگ بود. مانند یک بوئینگ ۷۲۷. "

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران نوشت: " من شخصا این یوفو را یک بار از فاصله نزدیک دیدم. این یوفو مربع شکل نیست، بلکه مستطیل شکل است. همچنین در هنگام شب چراغ‌هایی در لبه‌های اطراف آن روشن می‌شود. " کاربر دیگری نیز نوشت: " مثل اینکه یک نفر فرش جادویی خود را از دست داده است. "

گفتنی است؛ رویت این یوفوی عجیب در آسمان آمریکا در حالی خبرساز می‌شود که هفته گذشته نیز رویت یک یوفوی دایره شکل عجیب در استرالیا خبرساز شده بود. در ویدئویی که توسط دوربین‌های مدار بسته یک ایستگاه پلیس این کشور تهیه شده بود این یوفو را حین وقوع صاعقه در فاصله نزدیکی به زمین نشان می‌داد.

انتهای پیام/

رویت یوفوی مربع شکل عجیب خبرساز شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی