محسن آذرباد: برای لیگ برتری شدن به سیرجان آمدم و به هدفمان می‌رسیم


محسن آذرباد: برای لیگ برتری شدن به سیرجان آمدم و به هدفمان می‌رسیم

بهترین پاسور فصل گذشته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور معتقد است که گل گهر لیگ برتری خواهد شد.

به گزارش فرتاک ورزشی،

محسن آذرباد هافبک نفوذی تیم گل گهر سیرجان درخصوص بازی با مس رفسنجان گفت: نمی‌توانم بگویم که بازی خوبی بود زیرا ما با نتیجه بدی بازی را به پایان رساندیم. جایی که نباید اشتباه می‌کردیم، سهل انگاری کردیم و متاسفانه بازی مهمی را از دست دادیم.

آذرباد ادامه داد: ما مستحق چنین شکستی نبودیم. نبود چندین بازیکن کلیدی تیم به دلیل مصدومیت و محرومیت سبب شد تا دست آقای بگوویچ در این بازی خالی باشد و نتوانیم خوب بازی کنیم. از مردم فوتبال فهم سیرجان نیز بابت این باخت بد عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم انتقام این شکست را در بازی با قشقایی بگیریم.

وی در خصوص اینکه گل گهر می‌تواند لیگ برتری شود یا خیر گفت: ما گرچه دیروز باختیم اما سایر مدعیان نیز نتایج خوبی کسب نکردند. ما شانس اصلی صعود به لیگ برتر هستیم و این ما را به ادامه فصل امیدوار خواهد کرد. گرچه بازی مهمی را از دست دادیم اما قطعا ما لیگ برتری می‌شویم و با مردم سیرجان در پایان فصل جشن خواهیم گرفت.

هافبک گل گهر در خاتمه عنوان داشت: بازهم بابت این شکست بد از مردم سیرجان عذرخواهی می‌کنم و قول می‌‌دهم که بازیکنان گل گهر انتقام این شکست را خواهند گرفت. ما برای لیگ برتری شدن اینجا گردهم آمدیم و شک نکنید تا هفته آخر برای رسیدن به این هدف خواهیم جنگید. این باخت باعث میشه تا ما گام بلندی برای صعود برداریم و به همه عوامل تیم نیز نیاز داریم چون پازل زمانی زیباست که تمام قطعاتش کنار هم کامل باشد.

انتهای پیام/

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فرود پرواز تیم ملی در چین (عکس)