راهکار پرسپولیسی‌ها برای حل مشکل زمین تمرین: بازگشت به درفشی‌فر


پرسپولیس تمریناتش پیش از بازی با نساجی و سپیدرود را در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار می‌کند تا پیمانکاران جدید ورزشگاه شهید کاظمی فرصت ترمیم زمین چمن این ورزشگاه را داشته باشند.

پرسپولیس برای حل مشکل زمین تمرین خود راهکار جدیدی پیدا کرده است. محسن خلیلی برای پیدا کردن زمین تمرین جدید برای پرسپولیس از زمین چمن چند ورزشگاه بازدید کرد اما هیچ‌کدام کیفیت لازم را نداشتند. از این‌رو پرسپولیسی‌ها راهکار جدیدی برای حل مشکل زمین تمرین خود پیدا کردند و تصمیم به اسباب‌کشی گرفتند.

با نظر مدیریت باشگاه پرسپولیس و همین‌طور محسن خلیلی به عنوان مدیر تیم پرسپولیس، در اولین اقدام پیمانکار ورزشگاه شهید کاظمی تغییر کرد تا گروه جدیدی روی زمین چمن این ورزشگاه نظارت داشته باشند.

با توجه به اینکه پرسپولیس باید دو هفته پشت سر هم (هفته بیست و یکم و هفته بیست و دوم) مقابل تیم‌های نساجی و سپیدرود در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه‌های مازندران و رشت به میدان رود، سرخپوشان با نظر برانکو تمرینات‌شان پیش از این دو بازی را در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار خواهند کرد. چمن زمین ورزشگاه درفشی‌فر مصنوعی است و شرایط لازم را برای میزبانی از تمرین شاگردان برانکو دارد.

پرسپولیس 17 اسفند میهمان نساجی و 25 اسفند میهمان سپیدرود است و تمریناتش پیش از این بازی‌ها را در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار می‌کند. در مدتی هم که پرسپولیس آنجا تمرین خواهد کرد، پیمانکاران جدید ورزشگاه شهید کاظمی این فرصت را دارند که روی زمین چمن این ورزشگاه کار و آن را ترمیم کنند.

11 – 220


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

طرح موزاییکی خفن اینتر در سن‌سیرو! (عکس)