مدیرعامل شرکت بیمه ما : می خواهیم بهترین انتخاب باشیم


مدیرعامل شرکت بیمه "ما" : می خواهیم بهترین انتخاب باشیمپول‌نیوز - همایش شبکه فروش استان خوزستان با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت سهامی بیمه "ما" و نمایندگان استان در شهر اهواز برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما" ارایه سریع خدمات بیمه ای همراه با شفافیت و انعطاف ، حضور به موقع در زمان پرداخت خسارت و خدمتگذاری به آحاد مردم شریف ایران اسلامی را از اولویت های اصلی شرکت بیمه "ما" دانست و خاطرنشان کرد: با وجود این که شفافیت؛ رکن گمشده صنعت بیمه است و نمی توان وضعیت سهام و سود این صنعت را برای یک سال بعد پیش بینی کرد، بیمه "ما" در سال گذشته از نظر کیفیت افشا و اطلاع‌رسانی مناسب، سومین رتبه را از آن خود کرد و در سال 98 همچنان این اصل را سر لوحه کار خود قرار می دهد تا بهترین انتخاب از سوی بیمه گذاران باشد.

وی افزود: هدایت در مسیر مدیریت کیفیت همراه با دانش محوری و مدیریت ریسک مناسب در پرتفوی بالا، اصلی ترین هدف شرکت بیمه "ما" در راستای اهداف تبیین شده خواهد بود.

در خاتمه و طی مراسمی از نمایندگان برتر استان که در فروش کلیه بیمه نامه ها و شاخص های بیمه گری و مالی برتر بودند، تقدیر به عمل آمد و انتخابات اعضای شورای صنفی نمایندگان شرکت برگزار شد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان