دانلود کرک Devil May Cry 5 + آپدیت و راهنمای اجرا


دانلود کرک Devil May Cry 5 + آپدیت و راهنمای اجرا

در یک اشتباه از طرف سازندگان بازی فایل اجرایی بدون قفل دنوو در دسترس قرار گرفت و sam2k8 کرک و منتشر شد. با گیم‌شات در دانلود کرک Devil May Cry 5 و آموزش اجرای بازی همراه باشید. همان‌طود که اطلاع دارید بازی Devil May Cry 5 کمتر از 24 ساعت و در روز انتشار خود توسط فایل اجرایی بازی بدون داشتن قفل حفاظتی دنوو قابل اجرا برای همگان شد. برای اطلاع از...

در یک اشتباه از طرف سازندگان بازی فایل اجرایی بدون قفل دنوو در دسترس قرار گرفت و sam2k8 کرک و منتشر شد. با گیم‌شات در دانلود کرک Devil May Cry 5 و آموزش اجرای بازی همراه باشید.

همان‌طود که اطلاع دارید بازی Devil May Cry 5 کمتر از 24 ساعت و در روز انتشار خود توسط فایل اجرایی بازی بدون داشتن قفل حفاظتی دنوو قابل اجرا برای همگان شد. برای اطلاع از این‌که این فایل چگونه در دسترس قرار گرفته باید گفت که ساعتی پس از انتشار بازی، ک بخش عمومی در Steam وجود داشت که توسط تیم QA برای اطمینان از کیفیت بازی مورد استفاده قرار گرفت. این شاخه توسط دنوو رمزگذاری نمی‌شود و به طور معقول نباید در دسترس عموم قرار بگیرد.

این شاخه سریعا توسط شرکت Capcom حذف شد ولی فایل‌های بازی هنوز از طریق استیم دردسترس بود. برای اطلاعات بیشتر و نحوه به دست آوردن فایل اجرایی بدون دنوو به این لینک مراجعه کنید.

بعد از این اتفاق سریعا عکس های از تفاوت فریم دهی بازی با قفل دنوو و بدون دنوو منتشر شد که نسخه بدون دنوو حدود 20 فریم بیشتر نسبت به نسخه با دنووو در اختیار کاربر قرار داده بود. با این حال این کرک مشکلات خاص خود را داشت اعم از کرش کردن بازی در مرحله دوم که با راه حل‌هایی که منتشر شد این مشکل برطرف و قابل بازی شد و طبق گزارش کسانی که از کرک استفاده کرده بودند بازی را تا مرحله 13 پیش برده‌اند.

جهت اجرای هرچه بهتر بازی لیست نرم‌افزارهای مورد نیاز در پایین آورده شده است و به شما پیشنهاد می‌شود آخرین نسخه از آن‌ها را دریافت و نصب نمایید. همچنین پیش از دانلود بازی سیستم مورد نیاز آن را با سیستم خودتان تطبیق دهید و آخرین نسخه از کرک Devil May Cry 5 را دریافت نمایید.

1. DirectX
2. Microsoft Visual C++
3. Microsoft .NET Framework
4. XNA Framework Redistributable
5. Microsoft Core XML Services (MSXML)
6. OpenAL
7. NVIDIA GeForce Driver
8. NVIDIA PhysX
9. NVIDIA GeForce Experience
10. AMD Crimson Driver
11. VIA High Definition Audio
12. Realtek High Definition Audio
13. RuntimePack

حداقل سیستم مورد نیاز:

سیستم عامل: WINDOWS® 7, 8.1, 10 (64-BIT Required)
پردازنده: Intel® Core™ i5-4460, AMD FX™-6300, or better
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA® GeForce® GTX 760 or AMD Radeon™ R7 260x with 2GB Video RAM, or better
دایرکت‌ایکس: نسخه ۱۱
فضای خالی مورد نیاز: ۳۵ گیگابایت

سیستم پیشنهادی:

سیستم عامل: WINDOWS® 7, 8.1, 10 (64-BIT Required)
پردازنده: Intel® Core™ i7-3770, AMD FX™-9590, or better
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA® GeForce® GTX 1060 with 6GB VRAM, AMD Radeon™ RX 480 with 8GB VRAM, or better
دایرکت‌ایکس: نسخه ۱۱
فضای خالی مورد نیاز: ۳۵ گیگابایت

دانلود کرک Devil May Cry 5 به صورت جداگانه

Devil May Cry 5 Crack Only – sam2k8

Devil May Cry 5 Crack Only with ALI213 Emulator

فایل‌های مربوط به فعال سازی DLC‌های بازی

Devil May Cry 5 DLC Unlocker

Devil May Cry 5 DLC NO live action DLC V2

نکته: برای فعال سازی DLC‌های بازی هر دو فایل مربوط را دانلود و در محل نصب بازی کپی کنید سپس کرک را دانلود و در محل نصب بازی کپی کنید.

نکته مهم: حتما قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع کنید و فایل اجرای بازی را در دیوار آتشین آنتی ویروس خود قرار بدهید. هم‌چنین از تنظیمات داخل بازی در قسمت Network تمامی گزینه‌ها را در حالت OFF قرار بدهید. اگر با این‌کار باز هم در مرحله دوم مشکل کرش داشتید فایل steam_api64.cdx را به steam_api64.dll تغییر دهید. اگر هنوز مشکل کرش برای شما وجود داشت از کرک ALI213 استفاده کنید.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
دانلود کرک Devil May Cry 5 + آپدیت و راهنمای اجرا

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خداحافظ آرامش! | نقد و بررسی بازی Days Gone