تماشا کنید: تریلر جدیدی از فیلم Venom منتشر شد


تماشا کنید: تریلر جدیدی از فیلم Venom منتشر شد

شرکت سونی سومین تریلر از فیلم Venom را منتشر کرده است که در آن شاهد تام هاردی در هیبت ونوم و همچنین کشمکش‌های دورنی او با این موجود هستیم. همانطور که در جریان هستید، «تام هاردی» (Tom Hardy) نقش «ادی براک» (Eddie Brock)، شخصیت اصلی فیلم Venom را در این عنوان ابر قهرمانی ایفا کرده و بسیار مورد...

شرکت سونی سومین تریلر از فیلم Venom را منتشر کرده است که در آن شاهد تام هاردی در هیبت ونوم و همچنین کشمکش‌های دورنی او با این موجود هستیم.

همانطور که در جریان هستید، «تام هاردی» (Tom Hardy) نقش «ادی براک» (Eddie Brock)، شخصیت اصلی فیلم Venom را در این عنوان ابر قهرمانی ایفا کرده و بسیار مورد توجه رسانه‌ها و سینماروها قرار گرفته است. ادی براک یک خبرنگار معمولی به شمار می‌رود که در معرض ماده فضایی به نام «سیمبویت» (symbiote) قرار گرفته و به این ترتیب شخصیت ونوم شکل می‌گیرد.

برخلاف تریلرهای گذشته که تنها برای چند ثانیه کوتاه ونوم را به نمایش می‌گذاشتند، در تریلر جدید می‌توانیم به صورت کامل این موجود ترسناک و خشن را مشاهده کنیم که کنترل ادی براک را به دست گرفته و آشوب زیادی به پا می‌کند. با توجه به تریلر منتشر شده به نظر می‌رسد که فیلم Venom دارای اکشن پر زد و خورد و تماشایی خواهد بود و طبق گفته‌های کارگردان این اثر، «رابین فلایشر» (Ruben Fleischer)، جنبه‌های تاریک دنیای ابرقهرمانی را به تصویر خواهد کشید. جالب است بدانید که در این تریلر می‌توانیم به صورت مختصر شخصیت «رایت» (Riot)، یکی دیگر از سیمبیوت‌ها، را مشاهده کنیم که با ونوم درگیر می‌شود.

در ادامه می‌توانید سومین تریلر از فیلم Venom را تماشا کنید:

.namasha-embed .namasha-embed-iframe

بازیگرانی از جمله «ریز احمد» (Riz Ahmed)، «میشل ویلیامز» (Michelle Williams)، «جنی اسلیت» (Jenny Slate) و «وودی هرلسون» (Woody Harrelson) در فیلم Venom حضور خواهند داشت. همچنین اعلام شده است که این عنوان ابرقهرمانی در تاریخ 5 اکتبر 2018 (13 مهر 1397) بر روی پرده خواهد رفت.

لازم به ذکر بوده که تام هاردی در یکی از مصاحبه‌های خود گفته بود که بازی در چنین فیلمی را به خاطر علاقه پسرش به شخصیت ونوم قبول کرده است. او در این باره گفت:

پسر من علاقه فوق‌العاده زیادی به این شخصیت داشت و جالب بود که به صورت ناگهانی بازی در چنین نقشی به من پیشنهاد شد. فیلم‌نامه Venom را مطالعه کردم و به نظرم عالی بود. در حقیقت پس از بازی کردن در فیلم Dark Knight Rises (کریستوفر نولان)، فکر می‌کردم که دیگر در هیچ اثر ابرقهرمانی دیگری نقش بازی نخواهم کرد؛ اما پس از شنیدن پیشنهاد ایفای نقش اصلی در فیلم Venom و همچنین علاقه زیاد پسرم به این شخصیت، بسیار هیجان‌زده شدم و تصمیم گرفتم تا این پیشنهاد را قبول کنم.

البته فیلم Venom اولین نسخه فرعی سینمایی از جهان مرد عنکبوتی به شمار می‌رود و گفته می‌شود که در آینده شاهد اقتباس‌های دیگری از شخصیت‌های موجود در دنیای مرد عنکبوتی از قبیل «موربیوس» (Morbius)، «سیبور سیبل» (The Silver Sable) و «بلک کت» (Black Cat) خواهیم بود؛ همچنین در ماه ژوئن اعلام شد که «جرد لتو» (Jared Leto) ایفای نقش در فیلم موربیوس را قبول کرده است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تماشا کنید: تریلر جدیدی از فیلم Venom منتشر شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers رسما معرفی شد