تماشا کنید: مقایسه گرافیک بازی Project Cars 2 در پلی استیشن 4 و پرو


تماشا کنید: مقایسه گرافیک بازی Project Cars 2 در پلی استیشن 4 و پرو

به تازگی تریلر جدیدی از بازی Project Cars 2 منتشر شده است که در آن به مقایسه کیفیت گرافیکی بازی در دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 4 پرو می‌پردازد. چند سالی می‌شود که عناوین سبک مسابقه‌ای از انحصار سری بازی‌هایی نظیر Need For Speed ،Forza و یا Gran Turismo خارج شده‌ و تنوع بسیار خوبی پیدا...

به تازگی تریلر جدیدی از بازی Project Cars 2 منتشر شده است که در آن به مقایسه کیفیت گرافیکی بازی در دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 4 پرو می‌پردازد.

چند سالی می‌شود که عناوین سبک مسابقه‌ای از انحصار سری بازی‌هایی نظیر Need For Speed ،Forza و یا Gran Turismo خارج شده‌ و تنوع بسیار خوبی پیدا کرده‌اند؛ از جمله آن‌ها می‌توان به بازی‌های Forza horizon ،The Crew و Project Cars اشاره کرد. این عناوین که اتفاقا به مذاق بسیاری از بازیکنان و طرفداران سبک مسابقه‌ای خوش آمد و همین عامل باعث ساخت ادامه‌ی این بازی‌ها شد.

بازی Project Cars 2 که نسخه قبلی آن یکی از برترین بازی‌ها از لحاظ گرافیکی و کیفیت ساخت بود با دریافت بازخوردهای بسیار مثبت و به دلیل حمایت گسترده بازیکنان ساخته شد و هم‌اکنون در حال طی کردن مراحل پایانی ساخت خود است.

این عنوان علاوه‌بر پلتفرم‌های رایج نسل هشتم برای برای کنسول‌های میان نسلی نیز بهینه‌سازی خواهد شد. در ویدیو زیر مشاهده خواهید کرد که نسخه پلی استیشن 4 پرو بازی در مقایسه با نسخه استاندارد (پلی استیشن 4) از کیفیت بالاتری در بافت و جزئیات برخوردار است و همچنین رنگ‌ها در آن بسیار زنده و شاداب‌تر به نمایش در آمده‌اند. البته سازندگان اعلام کرده‌اند که بهبود‌های صورت گرفته بر روی نسخه ایکس باکس وان ایکس بازی Project Cars 2 بسیار بهتر از نسخه مخصوص به کنسول میان نسلی سونی است.

دانلود ویدیو

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تماشا کنید: مقایسه گرافیک بازی Project Cars 2 در پلی استیشن 4 و پرو

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بازی موبایل Forged Fantasy؛ قهرمانان شکست ناپذیر