علی دایی: خیلی با کشتی حال کردم


حضور علی دایی در تمرین تیم ملی کشتی یک اتفاق ویژه بود اما شاید از حضورش مهمتر حرفی بود که در جمع کشتی گیران زد:«خیلی با کشتی خیلی حال کردم.»

تمرین تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی یک میهمان ویژه داشت. علی دایی اسطوره فوتبال ایران که معمولا عادت ندارد جایی برود، در تمرین روز سه شنبه تیم ملی حاضر شد و با اعضای تیم ملی خوش و بش کرد. علی دایی که با حضور در خانه کشتی نظاره‌گر تمرینات کشتی‌گیران بود درباره حضورش در جمع کشتی‌گیران گفت:« سابقه دوستانه زیادی داریم؛ یک بار در چند سال قبل آمده بودم و خیلی دلم می‌خواست دوباره از نزدیک کشتی‌گیران را ببینم.»

دایی همچنین ادامه داد:« همیشه دوست دارم این ارتباط بماند؛ چه زمانی که ایران بودم و چه زمانی که در خارج بازی می‌کردم همیشه نتایج کشتی را دنبال می‌کردم و خیلی با کشتی خیلی حال کردم. خودم از طرفداران کشتی هستم، اما متاسفانه خیلی نمی‌توانم برای تماشای مسابقات به سالن کشتی بروم، اما همیشه از طرفداران کشتی در مسابقات مختلف بوده‌ام.» علی دایی که سرمربی تیم فوتبال سایپا است، در ادامه گفت:«از دوران کودکی و جوانی کشتی را دنبال می‌کردم و با کشتی‌گیران زیادی رفاقت دارم.»

5


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...