فدراسیون‌ها، موظف به تشکیل کمیته پیشکسوتان


فدراسیون‌ها، موظف به تشکیل کمیته پیشکسوتان

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که فدراسیون‌های ورزشی، کمیته پیشکسوتان خود را تشکیل دهند تا از تجربیات تاریخ سازان ورزش استفاده شود

فدراسیون‌ها، موظف به تشکیل کمیته پیشکسوتانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست صمیمی پیشکسوتان با مسئولان ورزش امروز در کمیته ملی المپیک برگزار شد. در این نشست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، حضور پیشکسوتان و افتخارآفرینان ورزش ایران را ستود و گفت: هشتاد تا نود درصد از تاریخ سازان و تاریخ نگاران ورزش ایران در این نشست حضور دارند که اتفاق خوبی است.
وی به افتخارآفرینی برخی از پیشکسوتان ورزش ایران اشاره کرد و از درخشش محمد نصیری، تیمور غیاثی، مسعود صالحیه، حسن روشن و ابراهیم قاسمپور و دیگر پیشکسوتان در رویداد‌های جهانی و آسیایی به نیکی یاد کرد و افزود: تلاش‌ها و افتخارات پیشکسوتان و تاریخ سازان ورزش ایران موجب ایجاد شور و شعف در بین ملت ایران شده است و مردم خاطرات خوبی از قهرمانان سابق ورزش ایران دارند.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: شعار ما این است که به گذشته افتخار می‌کنیم و به آینده امیدواریم تا در این مسیر سازندگی با قدرت پیش رویم.
وی توجه به پیشکسوتان و بهره گیری از تجارب آن‌ها را یک اصل مهم در ورزش مورد تاکید قرار داد و افزود: در نشست فدراسیون‌ها هم تاکید خواهیم کرد که همه فدراسیون‌ها کمیته پیشکسوتان را تشکیل و فعال کنند تا نشست‌های پیشکسوتان منوط به سالی یک بار و ۲ بار نشود و شرایطی فراهم شود تا نسل جدید از تجربیات و اندوخته‌های گران بهای پیشکسوتان به صورت دائمی بهره کافی را ببرند.
سلطانی فر ابراز امیدواری کرد که شش ماهه اول سال آینده گزارش خوبی از فعالیت مثمرثمر کمیته پیشکسوتان هر فدراسیون دریافت شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟