آیت الله علوی گرگانی: واحدهای تولیدی تعطیل شده احیا شوند


آیت الله علوی گرگانی: واحدهای تولیدی تعطیل شده احیا شوند

شفقنا- استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: واحدهای تولیدی که از کار افتاده و فعالیت نمی کنند باید مجدد راه اندازی شوند چون دستگاه تولیدی که از چرخه فعالیت بیفتد کشور با مشکل روبرو می شود. به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، آیت الله علوی گرگانی صبح امروز در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اهمیت […]

آیت الله علوی گرگانی: واحدهای تولیدی تعطیل شده احیا شوند

شفقنا- استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: واحدهای تولیدی که از کار افتاده و فعالیت نمی کنند باید مجدد راه اندازی شوند چون دستگاه تولیدی که از چرخه فعالیت بیفتد کشور با مشکل روبرو می شود.

به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، آیت الله علوی گرگانی صبح امروز در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اهمیت و حساسیت کار این وزارتخانه گفت: دشمن تمام تلاش خود را جهت جلوگیری از پیشرفت ما به کار خواهد گرفت و ابرقدرت ها هرآنچه در توان دارند برای مقابله با کشور ما انجام می دهند بنابراین ما باید سیاستی را پیاده کنیم تا دشمن به اهداف خود نرسد.

او با اشاره به سخن رهبر انقلاب اسلامی گفت: ایشان فرمودند: «در هر رشته اساتیدی وجود دارد که راه و چاه موضوع را می دانند و می توان با بهره گیری از تجریبات آنها برای رفع مشکلات کشور و مقابله با دشمن تلاش کرد.»

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر مسئله مهم تولید گفت: موضوع تولید زیرنظر وزارت صنعت، معدن و تجارت است و لازم است که در هر رشته ای، از افراد شایسته، کاردان و اقتصاددان استفاده کنید تا مشکلات کشور حل شود.

او تصریح کرد: واحدهای تولیدی که از کار افتاده و فعالیت نمی کنند باید مجددا راه اندازی شوند چون دستگاه تولیدی که از چرخه فعالیت بیفتد کشور با مشکل روبرو شده وسبب بیکاری می شود.

آیت الله علوی گرگانی خطاب به کلیه وزرا و مسئولین یادآور شد: ما در هر پست و مقامی برای مدتی باقی خواهیم ماند لذا باید تلاش شود در هر پست و مقامی به گونه ای خدمت کنیم تا آثار و برکات خوبی از خود به جای بگذاریم و به مردم خدمت رسانی کنیم.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید