تظاهرات ایتالیایی ها علیه مافیا


ایتالیایی ها علیه مافیا و تبهکاری سازمان یافته در این کشور تظاهرات کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از رم؛ ایتالیایی ها علیه مافیا و تبهکاری سازمان یافته در این کشور تظاهرات کردند.
در بیست و چهارمین سالگرد یاد بود قربانیان مافیا بیش از 50 هزار نفر در شهر پادوا در شمال این کشور راهپیمایی کردند. پیش از آغاز راهپیمایی در حالی که بسیاری از خانواده های قربانیان مافیا در صفوف اول حضور داشتند، اسامی هزار ویکصد و یازده قربانی مافیا در شهرهای مختلف این کشور به ویژه جنوب ایتالیا قرائت شد. این برای نخستین بار است که تظاهرات بزرگ ضد مافیا در شمال این کشور برگزار می شود. سازمان دهندگان این راهپیمایی اعلام کردند که همزمان با ایتالیا بیش از یک میلیون نفر در بیش از 4 هزار شهر و مکان مختلف در اروپا و افریقا و امریکای لاتین علیه مافیا بسیج شده اند.
به گفته کارشناسان گروه های مافیایی که عملا وارد چرخه اقتصاد قانونی در ایتالیا شده اند هر سال نزدیک به صد میلیارد یورو از طریق قاچاق مواد مخدر، اسلحه، قاچاق انسان و باج گیری از مغازه داران و بازرگانان و دیگر فعالیت های غیر قانونی درآمد کسب می کنند و هر فردی که مانع فعالیت های غیر قانونی انها شود مورد ضرب و شتم و در نهایت به قتل می رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی