نظرسنجی بزرگ سایت نود؛ بهترین دفاع راست سال 97 را انتخاب کنید


نظرسنجی بزرگ سایت نود؛ بهترین دفاع راست سال 97 را انتخاب کنید

در انتخاب تیم منتخب فوتبال ایران در سال 97 شرکت کنید.

در انتخاب تیم منتخب فوتبال ایران در سال ۹۷ شرکت کنید.

به گزارش سایت نود، با پایان سال ۹۷ سایت نود مانند ۲ سال گذشته ، اقدام به انتخاب تیم منتخب سال نموده است. البته این کار با توجه به رای مردم خواهد بود. از همین رو بهترین های هر پست با توجه به عملکردشان در بازیهای ملی و باشگاهی در سال ۹۷ با توجه به نظر کارشناسان سایت نود معرفی شده اند. انتخاب نهایی بازیکنان حاضر در تیم منتخب با توجه به رای کاربران سایت نود انجام خواهد شد. این نظر سنجی در صفحه اصلی سایت موجود است .
بخش اول نظرسنجی از کاربران سایت نود مربوط به انتخاب بهترین دروازه بان سال ۹۷ انجام شد و دومین قسمت در خصوص بهترین دفاع راست انجام می‌شود.
دانیال اسماعیلی فر:
پس از جدایی محمد ایرانپوریان از تراکتورسازی که سالهای متوالی در پست دفاع راست برای این تیم بازی می‌کرد گمان می‌رفت که سرخپوشان تبریزی در این پست دچار خلل شوند ولی در لیگ هجدهم دانیال اسماعیلی‌فر به پست سابق خود، دفاع راست برگشت و با ارائه بازیهای قابل قبول، در این تیم پرستاره چهره شد و نقش کلیدی در مدعی شدن تراکتورسازی داشت.
محمد ایرانپوریان:
محمد ایرانپوریان فرم خوب سالیان اخیر خود را در سال ۹۷ حفظ کرد.این بازیکن در ابتدای این فصل به سپاهان اصفهان منتقل شد و در آنجا نیز جایگاه خاص خود را تفکرات ژنرال داشت.این بازیکن بر خلاف سالهای گذشته پنالتی‌زن اول تیم نیست ولی باز هم تاثیرگذاری هجومی خود را حفظ کرده است.
رامین رضاییان:
هرچند که رامین رضاییان در فوتبال باشگاهی سال پرفروغی را پشت سر نگذاشت و در فوتبال قطر دوران بازیگری خود را دنبال کرد ولی این بازیکن دفاع راست اصلی تیم ملی در ۲ تورنمنت معتبر جام جهانی و جام ملتهای اروپا بود و چهره قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.
وریا غفوری:
وریا غفوری علی‌رغم درخشش در روزهای پایانی فصل گذشته در لیست نهایی کارلوس کی‌روش جهت حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ غایب بود.نمایش مطلوب این بازیکن در فصل جدید نیز ادامه داشت تا سرمربی سابق تیم ملی مجاب به دعوت این بازیکن در جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ شود.وریا یکی از مهم‌ترین ابزارهای وینفرد شفر در ارائه فوتبال تهاجمی است که در این ۲ فصل در استقلال به نمایش گذاشته است.
صادق محرمی:
دفاع راست جوان پرسپولیس در فصل گذشته آن قدر درخشید که هم دروازه‌های فوتبال اروپا را بر روی خود گشود و هم پیراهن تیم ملی را تصاحب کرد.صادق محرمی در این فصل به فوتبال کرواسی و تیم دینامو زاگرب پیوست و در بیش از ۵۰ درصد بازیهای این تیم در ترکیب اصلی بازی کرد. این بازیکن ۴ بازی نیز برای تیم ملی انجام داد.
مرتضی منصوری:
تیم فوتبال پدیده، لیگ هجدهم را در رویایی‌ترین فرم ممکن آغاز کرد و نتایج درخشانی گرفت یکی از بازیکنانی که تاثیر به سزایی در نتیجه‌گیری نماینده مشهد داشت مرتضی منصوری بود که در دفاع راست این تیم درخشان ظاهر شد.

در روزهای آینده نظرسنجی در مورد انتخاب بهترین های فوتبال ایران در پست های باقیمانده از طریق سایت نود صورت خواهد گرفت.
۶۰۶۱۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟