هدف هوندا کسب پیروزی با ردبول در تابستان است


فرمول یک ایران – پس از کسب اولین سکو در استرلیا، حال هوندا به دنبال کسب اولین پیروزی خود به همراه تیم فرمول یک ردبول است و آن ها معتقد هستند که در تابستان سال جاری می توانند به هدفشان دست پیدا کنند. پس از سیلوراستون 2008، این اولین سکوی هوندا است که در دوران موتورهای V6 هایبرید توسط مکس ورشتپن، راننده ردبول در مسابقه استرالیا با کسب رده سومی بدست...

فرمول یک ایران – پس از کسب اولین سکو در استرلیا، حال هوندا به دنبال کسب اولین پیروزی خود به همراه تیم فرمول یک ردبول است و آن ها معتقد هستند که در تابستان سال جاری می توانند به هدفشان دست پیدا کنند.

پس از سیلوراستون 2008، این اولین سکوی هوندا است که در دوران موتورهای V6 هایبرید توسط مکس ورشتپن، راننده ردبول در مسابقه استرالیا با کسب رده سومی بدست آمده است. ماساشی یاماموتو مدیر بخش فرمول یک هوندا گفت:

سال بسیار مهمی برای ماست زیرا برای اولین بار در دوران هایبرید ما تامین کننده موتور دو تیم هستیم. اکنون در وضعیتی قرار داریم که می توانیم به صراحت بگوییم هوندا برای کسب پیروزی تلاش می کند. ما امیدواریم که آن را تحقق بخشیم، شاید در تابستان.

هدف هوندا کسب پیروزی با ردبول در تابستان استهدف هوندا کسب پیروزی با ردبول در تابستان است کریستین هورنر و ماساشی یاماموتو – ردبول و هوندا

آخرین برد هوندا به فصل 2006 و پیروزی جنسن باتن در مجارستان برمی گردد و ردبول خواهان حداقل چهار الی پنج پیروزی در 2019 است اما هوندا از گفتن عدد اجتناب می کند:

ما نمی خواهیم که انتظارات از ما کم باشد اما مسابقه یعنی نتیجه، و در این مسابقات نتیجه بسیار مهم است و ما می توانیم این را مشاهده کنیم.

ما باید تکنولوژی و عملکردمان در مسابقه های آتی را بسنجیم و حقیقت این است که ما احساس می کنیم هنوز به سطح واحد قدرت (پاوریونیت) فراری و مرسدس نرسیده ایم. ما باید به سطح بالاتری دست پیدا کنیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل