عامل مصدومیت های سریالی طارق همام چیست؟!


طارق همام بد اقبالی را عامل مصدومیت های سریالی اش می داند. نوشته عامل مصدومیت های سریالی طارق همام چیست؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عامل مصدومیت های سریالی طارق همام چیست؟!

طارق همام: نفرین مصدومیت یقه ام را ول نمی‌کند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۱
عامل مصدومیت های سریالی طارق همام چیست؟!

طارق همام بد اقبالی را عامل مصدومیت های سریالی اش می داند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طارق همام هافبک جنگنده و تکنیکی که یکی از بهترین های استقلال در فصل جاری بوده است بعد از دومین مصدومیت در مدت کوتاه سه ماهه به خبرنگاران عراقی گفت :

طالع نحس و بداقبالی یقه ام را رها نمی کند.در جام ملتها در بازی قطر مصدوم شدم و اینجا در بازی سوریه مصدومیتم باعث شد دیدار مقابل اردن (فینال جام صلح ودوستی) را از دست بدهم و در دربی هم نیستم . این مثل یک نفرین است.

طارق همام در پاسخ به این سئوال که آیا دلیل خاصی دارد که زود به زود مصدوم می شود هم گفت :

البته مصدومیت یک اتفاق عادی است و برای همه بازیکن ها اتفاق می افتد و طبیعی هم هست و با علم به این نیاز است که همیشه روی فرم باشید و تمرین انفرادی کنید و خواب و تغذیه تان هم مناسب باشد که این مسئله روی مصدومیت خیلی تاثیر گذار است .

به نوشته رسانه های عراقی مصدومیت طارق همام به دلیل پارگی عضله پشت ران است و با نظر پزشک او باید حداقل ۱۰ روز استراحت کند. همام تیم ملی را با اجازه پزشک ترک کرده و به ایران می آید:

باشگاه استقلال از من خواسته که دوره نقاهتم را زیرنظر پزشک تیم انجام بدهم و من همین کار را می کنم تا دوره غیبتم بیشتر نشود.

طارق همام در پایان درباره انجام مجدد بازی های عراق مقابل هواداران گفت :

مدت زیادی را از دست داده بودیم و حسرتش را می خوردیم که چرا در ورزشگاه های خودمان با حریفان بازی نمی کنیم.اتفاقی که باعث شد که در جام جهانی هم نباشیم. اما حالا با اجازه فیفا و ای اف سی شانس ما برای صعود به میدان های بین المللی خیلی هم بیشتر است و ما به ورزشگاه های بزرگ و حضور هوادارانمان بسیار امیدواریم تا در جام جهانی ۲۰۲۲ حاضر باشیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هواداران تراکتور لایق قهرمانی هستند اما.../ شجاع: این رکورد برای حمید مطهری است