کاین توربو S E-Hybrid، قوی‌ترین شاسی‌بلند تاریخ پورشه


کاین توربو S E-Hybrid، قوی‌ترین شاسی‌بلند تاریخ پورشه

پورشه کاین به تکامل خود ادامه می‌دهد. این شاسی‌بلند پرفروش در سال 2019 سبک‌تر و روان‌تر از هر زمان دیگری شده است. حالا به نظر می‌رسد قوی‌ترین قوای محرکه هم روی آن نصب خواهد شد تا همه‌چیز بهتر از قبل شود. قوای محرکه‌ی این خودرو از پانامرا توربو S E-Hybrid گرفته می‌شود. با استفاده از... The post کاین توربو S E-Hybrid، قوی‌ترین شاسی‌بلند تاریخ...

پورشه کاین به تکامل خود ادامه می‌دهد. این شاسی‌بلند پرفروش در سال 2019 سبک‌تر و روان‌تر از هر زمان دیگری شده است. حالا به نظر می‌رسد قوی‌ترین قوای محرکه هم روی آن نصب خواهد شد تا همه‌چیز بهتر از قبل شود. قوای محرکه‌ی این خودرو از پانامرا توربو S E-Hybrid گرفته می‌شود.

کاین توربو S E-Hybrid، قوی‌ترین شاسی‌بلند تاریخ پورشه
با استفاده از توربوشارژر و مجموعه پلاگین هیبریدی، این شاسی‌بلند پرچم‌دار حداقل قدرت 677 اسب بخاری پانامرا را خواهد داشت. به این ترتیب کاین توربو S E-Hybrid نه تنها قوی‌ترین شاسی‌بلند تاریخ پورشه خواهد بود بلکه این عنوان را در کل گروه فولکس‌واگن به خود اختصاص خواهد داد. حتی لامبورگینی اوروس 650 اسب بخاری هم کم‌توان‌تر از قدبلند خاص پورشه خواهد بود.

کاین توربو S E-Hybrid، قوی‌ترین شاسی‌بلند تاریخ پورشه
البته چند سال پیش هم گفته شده بود که چنین نسخه‌ای از کاین تولید خواهد شد و حالا هم همه‌چیز شکل رسمی به خود گرفته است. اولیور بلوم مدیرعامل پورشه اخیراً تولید این شاسی‌بلند جدید را تأیید کرده ولی اشاره دقیقی به میزان قدرت قوای محرکه‌ی پلاگین هیبریدی کاین توربو نداشته است.

کاین توربو S E-Hybrid، قوی‌ترین شاسی‌بلند تاریخ پورشه
این قوای محرکه پلاگین هیبریدی به مدل جدید کاین کوپه هم راه پیدا خواهد کرد. اگرچه مدیر پورشه دقیقاً به زمان معرفی کاین توربو S E-Hybrid اشاره نکرده اما باور بر این است که در سال جاری این خودرو را خواهیم دید. نمایشگاه خودروی نیویورک یکی از گزینه‌های ایده آل برای معرفی پورشه کاین با قوای محرکه جدید است اما نمایشگاه فرانکفورت هم می‌تواند فرصت خوبی برای پورشه باشد. در غیر این صورت قطعاً نمایشگاه لس‌آنجلس پذیرای کاین توربو S E-Hybrid خواهد بود.


از آنجایی که الکتریکی سازی محصولات پورشه در آینده هم با قدرت ادامه خواهد یافت بنابراین احتمال دارد در آینده نسخه تمام الکتریکی شاسی‌بلند کاین هم عرضه شود. شاید این خودرو با استفاده از پلتفرم MLB استفاده شده در آئودی E-Tron 55 کواترو تولید گردد. منتظر آینده می‌مانیم…

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج