گشت تعزیرات در میوه فروشی ها


گشت تعزیرات در میوه فروشی ها

گشت تعزیرات امروز به فروشگاه‌های میوه برای کنترل قیمت سر زد

گشت تعزیرات در میوه فروشی هابه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، گشت ماموران تعزیرات وارد فروشگاه عرضه میوه شدند و با بررسی قیمت‌ها مشخص شد که این واحد صنفی میوه‌ها و صیفی‌جات را از هزار تا ۴۰۰۰ تومان گران‌تر از قیمت مصوب به فروش می‌رساند.
موسوی بازرس اتاق اصناف گزارشی از گرانفروشی این واحد صنفی تهیه و میزان تخلف گرانفروشی این صنف را در مجموع یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد.
بهروز طالبیان رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران نیز در این باره گفت: تخلف گرانفروشی این واحد صنفی محرز است و در صورت داشتن سابقه به ۵ برابر میزان گرانفروشی که یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود جریمه خواهد بود.
همچنین گشت تعزیرات به فروشگاه میوه دیگری مراجعه کردند که این واحد صنفی از نظر قیمت و کیفیت مشکلی نداشت، اما دارای تداخل صنفی بود.
طالبیان درباره این واحد صنفی گفت: این فروشگاه علاوه بر میوه، ترشی، خشکبار و رب را نیز بفروش می‌رساند در حالیکه مجوزی در خصوص این موضوع ندارد.
وی با تشکر از این واحد صنفی در خصوص نداشتن گرانفروشی افزود: اما به علت تداخل صنفی که این واحد داشت و نیز رعایت نظافت و بهداشت تذکرات جدی به این واحد صنفی داده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران