همه چیز در مورد بوتاکس پیشانی


همه چیز در مورد بوتاکس پیشانی پیشانی مهم‌ترین قسمتی است که به بوتاکس احتیاج پیدا می‌کند، زیرا با بالا بردن ابروها روی پیشانی خطوط افقی ایجاد می‌شود که رفته رفته این خطوط تثبیت شده و در حالت نرمال نیز به چشم می‌خورد. یک روش قطعی برای از بین بردن این چین و چروک، بوتاکس است. در ادامه این مطلب روژان، در مورد بوتاکس پیشانی مطالبی خواهیم آموخت....

همه چیز در مورد بوتاکس پیشانی

پیشانی مهم‌ترین قسمتی است که به بوتاکس احتیاج پیدا می‌کند، زیرا با بالا بردن ابروها روی پیشانی خطوط افقی ایجاد می‌شود که رفته رفته این خطوط تثبیت شده و در حالت نرمال نیز به چشم می‌خورد. یک روش قطعی برای از بین بردن این چین و چروک، بوتاکس است. در ادامه این مطلب روژان، در مورد بوتاکس پیشانی مطالبی خواهیم آموخت. همراه ما باشید.

بوتاکس پیشانی

امروزه بیش از هر زمان دیگری به زیبایی اهمیت داده می‌شود، شاید تصور کنیم که فقط خانم‌ها به زیبایی خود اهمیت می‌دهند در حالی که این گونه نیست، بلکه آقایان نیز به زیبایی ظاهری خود توجه دارند. با توجه به این معیار، عمل‌ها و تغییرات زیبایی روز به روز در حال گسترش هستند. حتما کلمه “بوتاکس” به گوشتان خورده است، بوتاکس یکی از روش‌های زیبایی است که به قسمت‌های مختلف صورت اعمال می‌شود. پیشانی مهم‌ترین قسمتی است که به بوتاکس احتیاج دارد.

۵ سوال در مورد بوتاکس پیشانی

همه چیز در مورد بوتاکس پیشانی

حتما شما هم در ذهنتان سوال‌هایی از بوتاکس پیشانی دارید و مشتاق هستید بدانید که بوتاکس پیشانی چگونه عمل می‌کند. در ادامه به ۵ سوال مهم کاربران عزیز در مورد بوتاکس پیشانی پاسخ خواهیم داد:

۱- بوتاکس چیست؟

بوتاکس در واقع یک درمان آرایشی تزریقی است که برای کاهش چین و چروک کاربرد دارد.

۲- بوتاکس بر روی چه قسمت‌هایی از صورت انجام می‌شود؟

بوتاکس برای از بین بردن خطوط پیشانی، خط لب، خطوط اطراف چشم اعمال می‌شود.

۳- چند واحد بوتاکس برای پیشانی مجاز است؟

برای هر خطوط پیشانی معمولا ۲۰ واحد بوتاکس تزریق می‌شود.

۴- چه قسمت‌های دیگری برای تزریق بوتاکس مناسب است؟

غیر از پیشانی می‌توانید برای گوشه‌های چشم و وسط ابرو نیز بوتاکس اعمال کنید.

۵- هزینه درمان بوتاکس چقدر است؟

برای هر ناحیه تحت درمان، حدود ۲۵۰ تا ۵۰۰۰ دلار هزینه باید صرف شود البته این هزینه در کشورمان ایران متفاوت است و بستگی به انتخاب دکتر و … دارد. بهتر است از دکتر خود هزینه درمان را جویا شوید.

تزریق بوتاکس برای پیشانی

همه چیز در مورد بوتاکس پیشانی

بوتاکس زیبایی یک درمان آرایشی تزریقی است که برای تمیز کردن و صاف کردن چین و چروک روی صورت استفاده می‌شود. بوتاکس را می‌توانید در پیشانی تزریق کنید.

همانطور که می‌دانید تزریق بوتاکس برای پیشانی یک درمان برای صاف کردن خطوط افقی و چین و چروک عمودی بین چشم است.

بعضی افراد ممکن است تزریق بوتاکس را در پیشانی خود انجام دهند تا ظاهر خطوط عمودی خفیف و چین و چروک پیشانی افقی را به حداقل برسانند.

با وجودی که استفاده از بوتاکس در پیشانی، اخیرا توسط FDA تایید شده است، اما هنوز پزشکان و اعمال کنندگان محتاط هستند. در حالی که بوتاکس می‌تواند بر روی چین خوردن چین و چروک موثر باشد، همزمان می‌تواند موجب آرامش بیش از اندازه عضلات و باعث برانگیختن یا حتی ایجاد شکل ابروهای نامتناسب شود.

مقدار مجاز تزریق بوتاکس در پیشانی

همه چیز در مورد بوتاکس پیشانی

در هنگام تزریق باید به دوز تزریق دقت شود. بوتاکس در دوزهای بین ۵۰ تا ۲۰۰ واحد در هر سرنگ اعمال می‌شود. بعضی از پزشکان می‌گویند که به طور متوسط ​​۸ تا ۲۰ واحد در پیشانی تزریق می‌کنند. Allergan، تولید کننده بوتاکس آرایشی، دوز ۴ واحد در هر ۵ نقطه در پیشانی پیشنهاد می‌کند که مجموعا ۲۰ واحد است.

پزشک شما ممکن است در ابتدا با یک دوز پایین در هر تزریق شروع کند. آ‌ن‌ها چند هفته طول می‌کشد تا دوز طبیعی را اعمال نمایند، معمولا در ابتدا دو تا چهار واحد تزریق می‌کنند برای این که ببینند این دوز چگونه در پوست شما عمل می‌کند. بعد از این مرحله می‌توانید چند واحد اضافی‌تر برای چین و چروک پیشانی خود دریافت کنید. در حالت کلی پزشک شما با توجه به عمق چین و چروکتان دوز تزریق را پیدا می‌کند پس بهتر است تعیین مقدار دوز تزریق را به او بسپارید.

به طور کلی تزریق بوتاکس پیشانی باید تقریبا چهار ماه فاصله داشته باشد ولی هنگامی که اولین تزریق را آغاز می‌کنید ممکن است نتایج درمان را به طور کامل مشاهده نکنید و پس از دو یا سه ماه به متخصص خود مراجعه نمایید.

بوتاکس پیشانی چقدر هزینه دارد؟

همه چیز در مورد بوتاکس پیشانی

بوتاکس برای هر واحد، قیمت دارد. به طور متوسط ​​هر واحد حدود ۱۰ تا ۱۵ دلار هزینه به همراه خواهد داشت. اگر به پیشانی شما ۲۰ واحد بوتاکس تزریق شود، به ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار برای درمان خطوط پیشانی نیاز دارید. البته همانگونه که بیان شد هزینه بوتاکس پیشانی در ایران کاملا متفات است.

بوتاکس‌های مجاز در ناحیه پیشانی

همه چیز در مورد بوتاکس پیشانی

FDA فقط قسمت‌های خاصی از پیشانی را برای تزریق بوتاکس تایید کرده است. این قسمت‌ها شامل: خطوط افقی در پیشانی و همچنین بین ابروها و قسمت کناری چشم‌ها است. حتی اگر این تزریق تایید شده باشد، شما باید احتیاط لازم را داشته باشید. استفاده بیش از حد بوتاکس در پیشانی می‌تواند باعث آسیب‌های طولانی مدت شود.

اثرات بوتاکس در پیشانی

همه چیز در مورد بوتاکس پیشانی

تزریق صورت بوتاکس سریع عمل می‌کند، و بیماران معمولا می‌توانند نتایج را در ۲۴-۴۸ ساعت ببینند. نتایج بهینه بعد از ۳۰ روز به طور کلی دیده می‌شود.

به صورت کلی فاصله بین هر تزریق بوتاکس باید ۳ تا ۴ ماه باشد. با این حال، اثرات اولین درمان شما می‌تواند خیلی زود از بین برود بنابراین باید در فاصله کمتر از ۳-۴ ماه به دکتر خود مراجعه نمایید و مراحل درمان را ادامه دهید.

انتخاب محل و تعیین دوز بوتاکس

همه چیز در مورد بوتاکس پیشانی

قسمت‌های انتخاب شده برای بوتاکس پیشانی اهمیت زیادی دارند زیرا ممکن است بوتاکس در ناحیه آسیب دیده اعمال شود و موجب فلج عضلاتی گردد. دریافت بیش از حد بوتاکس نیز احتمال دارد برای شما خطراتی به دنبال داشته باشد و در هر صورت به نتیجه دلخواه نرسید.

پیدا کردن متخصص برای اعمال بوتاکس

همه چیز در مورد بوتاکس پیشانی

انتخاب یک پزشک متخصص برای اعمال بوتاکس پیشانی شرط لازم و ضروری است. شما باید به مدرک و تخصص پزشکتان دقت نمایید و مطمئن شوید که در این حوزه تخصص و مدرک لازم را دارد. شما باید امن‌ترین و ماهرترین پزشک را برای بوتاکس خود انتخاب نمایید.

نتیجه گیری:

تعیین پزشک متخصص، مشخص کردن ناحیه تزریق، تعیین دوز تزریق، واکنش پوست شما به تزریق، همگی در نتیجه بوتاکس تاثیر زیادی دارند پس بهتر است هنگام تصمیم به بوتاکس پیشانی همه این موارد را به خاطر داشته باشید. شاید بتوان گفت مهم‌ترین اصل در تزریق بوتاکس، انتخاب پزشک متخصص و باتجربه است.

ممنون که همراه ما بودید، لطفا نظرات و تجربیات خود را در مورد بوتاکس پیشانی مطرح کنید تا دیگر کاربران مجله از آن آگاه شوند.

لینک منابع:

healthline،FDA

منبع

شاید دیگر مطالب
روژان را هم دوست داشته باشید

همه چیز در مورد بوتاکس پیشانی

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دیکته سوم ابتدایی همراه با لغات درسها