آموزش طرز تهیه سالاد قارچ و تخم مرغ


آموزش طرز تهیه سالاد قارچ و تخم مرغ روژان: سالاد قارچ و تخم مرغ سالادی است بسیار خوشمزه که از ترکیب قارچ، تخم مرغ و سس مایونز به دست می‌آید و طرز تهیه آسانی نیز دارد. علاوه بر این، سالاد قارچ و تخم مرغ، یک میان وعده سرد و یا یک ناهار بدون نیاز به گرمایش نیز می‌تواند باشد. شما می‌توانید سالاد قارچ و تخم مرغ را داخل نان باگت ریخته و نوش جان کنید....

آموزش طرز تهیه سالاد قارچ و تخم مرغ

روژان: سالاد قارچ و تخم مرغ سالادی است بسیار خوشمزه که از ترکیب قارچ، تخم مرغ و سس مایونز به دست می‌آید و طرز تهیه آسانی نیز دارد. علاوه بر این، سالاد قارچ و تخم مرغ، یک میان وعده سرد و یا یک ناهار بدون نیاز به گرمایش نیز می‌تواند باشد. شما می‌توانید سالاد قارچ و تخم مرغ را داخل نان باگت ریخته و نوش جان کنید. با ما همراه باشید تا با طرز تهیه سالاد قارچ و تخم مرغ به صورت مرحله به مرحله آشنا شوید.

آموزش طرز تهیه سالاد قارچ و تخم مرغ

سالاد قارچ و تخم مرغ سالادی بسیار خوشمزه است که در زمان ۲۵ دقیقه تهیه می‌شود. مواد لازم ارائه شده در ادامه مطلب برای تهیه سالاد ۶ نفر مناسب است. در صورت دلخواه می‌توانید میزان مواد را کم و یا زیاد کنید.

آموزش طرز تهیه سالاد قارچ و تخم مرغ

مواد لازم برای تهیه سالاد قارچ و تخم مرغ:

قارچ سفید تازه: نیم کیلو پیاز متوسط خرد شده: ۱ عدد سیر خرد شده: ۱ حبه تخم مرغ بزرگ آبپز شده: ۴ عدد شوید تازه خرد شده: ۱/۴ پیمانه سس مایونز: ۱ پیمانه خردل دیژون: ۱ قاشق غذاخوری لیموی تازه: ۲ قاشق چای‌خوری نمک: به میزان لازم فلفل: به میزان لازم روغن زیتون برای سرخ کردن

آموزش طرز تهیه سالاد قارچ و تخم مرغ

طرز تهیه سالاد قارچ و تخم مرغ:

قبل از شروع به تهیه سالاد قارچ و تخم مرغ، تخم مرغ‌های درشت را انتخاب کرده و داخل آب قرار دهید تا با حرارت متوسط به طور کامل بپزند، در این میان شما قارچ‌های شسته و خشک شده را به صورت قطعات کوچک برش دهید، همچنین خرد کردن سیر و پیاز را به صورت نگینی نیز فراموش نکنید و تا زمان تمام شدن پخت تخم مرغ‌ها تمام مواد سالاد قارچ و تخم مرغ را بر روی میز آماده کنید.

۱. بعد از آماده شدن مواد مورد نیاز برای طرز تهیه سالاد قارچ و تخم مرغ، یک تابه با اندازه متوسط روی حرارت ملایم قرار داده، ۳-۴ قاشق روغن زیتون به تابه بیافزایید تا داغ شود. بعد از داغ شدن روغن، قارچ‌های سفید خرد شده را داخل روغن داغ بریزید تا قارچ‌ها به طور کامل و یکنواخت سرخ شده و آب اضافی آن‌ها به طور کامل کشیده شود. قارچ سرخ شده را داخل کاسه‌ای با اندازه متوسط بریزید.

آموزش طرز تهیه سالاد قارچ و تخم مرغ

۲. در حین سرخ شدن قارچ، ماهی‌تابه‌ای نچسب روی حرارت متوسط قرار داده و ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون به تابه بیافزایید تا روغن داغ شود. پیازهای خرد شده را داخل روغن داغ بریزید تا آن‌ها به طور کامل تفت خورده و طلایی رنگ شوند. بعد از سرخ شدن پیاز، سیر خرد شده را نیز به پیازهای سرخ شده بیافزایید تا سیر هم مقداری سرخ شده و بوی مطبوعی به پیاز بیافزاید.

آموزش طرز تهیه سالاد قارچ و تخم مرغ

۳. پیاز سرخ شده، قارچ سرخ شده را در یک کاسه با اندازه متوسط ریخته و بعد از پخت تخم مرغ، تخم مرغ‌ها را نیز به صورت نگینی برش داده و در گوشه‌ای از ظرف بریزید. بعد از تخم مرغ نوبت به پاک کردن شوید می‌رسد که بعد از شست و شو باید خرد شده و به کاسه مواد بریزید.

آموزش طرز تهیه سالاد قارچ و تخم مرغ

۴. ظرف حاوی مواد خرد شده سالاد را کناری گذاشته و شروع به تهیه سس سالاد بفرمایید به طوری که سس مایونز را داخل کاسه‌ای ریخته و خردل دیژون و عصاره لیمو را به سس مایونز بیافزایید و به خوبی سس را هم بزنید.

آموزش طرز تهیه سالاد قارچ و تخم مرغ

۵. سس آماده شده را به کاسه سالاد بیافزایید و با استفاده از قاشق مواد را به خوبی و با آرامش تمام هم بزنید تا سس به خوبی به خرد سالاد برود. حال می‌توانید ادویه‌جات دلخواه مانند: نمک، فلفل را به سالاد خود افزوده و آن را هم بزنید. سالاد آماده شده را در یخچال قرار دهید تا خنک بماند.

آموزش طرز تهیه سالاد قارچ و تخم مرغ

در هنگام سرو، سالاد را داخل کاسه‌ای ریخته و با شوید و سبزیجات تازه تزیین کنید. نوش جان

منبع مطلب:

natashaskitchen

منبع

شاید دیگر مطالب
روژان را هم دوست داشته باشید

آموزش طرز تهیه سالاد قارچ و تخم مرغ

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


طرز تهیه لته چای سبز ماچا و خواص آن